Jeg har lige et spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. november 2011

EKBJ

Jeg fandt for 4 dage siden ud af at jeg er gravid i 14. uge:-). 
Min kæreste og jeg har på trods af min unge alder valgt at få barnet. 

Jeg har tremin den 8 maj. 

Mit spørgsmål: Hvornår kan man man begynde så småt at mærke barnet? jeg synes stadig det hele er så uvirkeligt, men tror det lidt er fordi jeg ikke kan mærke barnet endnu.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Chris86

Mit spørgsmål: Hvornår kan man man begynde så småt at mærke barnet? jeg synes stadig det hele er så uvirkeligt, men tror det lidt er fordi jeg ikke kan mærke barnet endnu.  

Jeg mærkede tøsen i uge 17 (mener jeg det var)...

Og tillykke

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Kan man allerede nu få kønnet at vide? Har læst mig lidt til at der er der nogen her inde der har fået at vide. Min Jordemor siger man først kan få det at vide i 18. uge :-) 

Anmeld

3. november 2011

Clisolka

EKBJ skriver:

Jeg var 17+4 da jeg mærkede Isabella sparke første gang 

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Det er da noget før det jeg har fået at vide:-). Min JM sagde 19. - 21. uge. 

Anmeld

3. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er jo meget meget forskelligt fra person til person  Og om man er førstegangs eller andengangs.

Jeg mærkede først prinsessen her i omkring uge 21-22  Men jeg vejer også nogle kilo for meget i forvejen og min JM sagde, at det kunne være grunden til at jeg mærkede hende senere end andre da hun jo har lidt mere hun skal sparke igennem

Anmeld

3. november 2011

vitapigen

Jeg mærkede liv i uge 19. Det føltes som små bobler til at starte med og blev mere og mere tydelig og tror det var i uge 21 min kæreste kunne mærke liv udenpå maven

Anmeld

3. november 2011

Gaia

Ja når du er 14+0 kan de se kønnet hvis bebs ligger rigtigt. Mendet er på private scanningsklinikker og koster ml. 300-800 kr. Jegskal til scanning lørdag og det giver jeg 300 for. Er dog i uge 17 der så satser på de kan se kønnet bedre . Som førstegangs gravid kandu typisk mærke liv ml. 18-21 uge glæd dig det er så fedt. Tillykke med graviditeten

Anmeld

3. november 2011

delimus

Det er meget forskelligt, hvornår man mærker liv første gang, men ja, indtil man gør det er det meget uvirkeligt og svært at forholde sig til 

Uge 20 mærkede jeg første gang :-) 

Du kan sagtens finde ud af kønnet nu, det kommer helt og aldeles an på, hvordan baby ligger. 
Har en veninde der betalte sig fra en scanning i uge 10 og fik det at vide  

Tillykke med den lille  

Anmeld

3. november 2011

FogL

Jeg mærkede meget lidt fra uge 16+, og er først for 3 uger siden begyndt at mærke decideret spark og puf  (er 24+) 

Så synes bare du skal være rolig, det er ikke alle der kan mærke noget nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.