Fra ønske barn til knust drøm :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Anonym trådstarter

Skal lige af med det  

Mig og min kæreste har prøvet at få barn nr to i 6måneder nu og vi håbede at det snart ville lykkes... Her de sidste tre uger har vi haft rimelig mange problemer og har nu afblæst projekt baby ;( jeg skulle have haft min mens i går, men det eneste jeg har er voldsom udflåd og det plejer jeg normalt aldrig at have, så det kunne lige passe at nu hvor vi droppe pb så er jeg blevet gravid.. Hvis det er tilfældet hvad mon vi så skal gøre... Det skal lige siges at vi pt ikke bor sammen, da vi på den måde prøver at løse det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Mariajny

Jeg smutter i hvert fald ikke uden og give dig en kæmpe krammer. Håber i finder ud af det.

Anmeld

3. november 2011

th

Anonym skriver:

Skal lige af med det  

Mig og min kæreste har prøvet at få barn nr to i 6måneder nu og vi håbede at det snart ville lykkes... Her de sidste tre uger har vi haft rimelig mange problemer og har nu afblæst projekt baby ;( jeg skulle have haft min mens i går, men det eneste jeg har er voldsom udflåd og det plejer jeg normalt aldrig at have, så det kunne lige passe at nu hvor vi droppe pb så er jeg blevet gravid.. Hvis det er tilfældet hvad mon vi så skal gøre... Det skal lige siges at vi pt ikke bor sammen, da vi på den måde prøver at løse det. 

ville lige give dig et kram...

synes da du skal tage en test og se hvad den siger, og så snakke med manden om det. det kan jo også være pb der har gjort at man ikke altid har haft det så nemt.

håber I finder ud af det

Anmeld

3. november 2011

wmillapigenw

jeg sender dig ihvertfald lige en 

& ønsker dig held og lykke med dig og manden!

Anmeld

3. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Tag en test og snak med ham om det  Og held og lykke til jer, håber i får alt løst der skal løses.

Anmeld

3. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Skal lige af med det  

Det er jo af og til sådan, at man først bliver gravid, når man ikke "prøver". Men håber det bedste for dig og din kæreste. 

Håber i finder ud af det bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.