"forstuvet" smagsløg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.138 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

ivfmarie

Kender I det??

Når man sådan har en forstørret dims på tungen, der bare gør sindsygt ondt. Og man går der og små-bider i tungen for at få det væk...

Nu har jeg haft sådan en satan siden i går, og hele tungen i det område er bare så fucking øm nu, at jeg slet ikke kan holde ud at røre ved noget med tungen. Og hvorfor er det så, at når man har det sådan, så sidder der ALT muligt fast i tænderne - så man ikke kan lade den stakkels tunge få ro?

Arrhggghhsj.. jeg er sgu i helt dårligt humør over det! ...
Og det hjælper ikke at gå med tungen ud af munden i et stykke tid - det er afprøvet . Har sikkert set sjovt ud, men der er ingen bedring at hente.

Nu tror jeg sgu jeg går ud i kulden og ser om ikke der er en frossen lygtepæl jeg kan slikke på - mon ikke det hjælper??

God aften til jer!

Marie - med dum tunge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

mor til en del

Det er bare så ubehageligt med sådan en dims.....jeg får helt ondt af at tænke på det.... håber at den er væk imorgen.
Ellers er det måske slet ikke så dårlig ide med den lygtepæl, eller prøv fryseren.

God bedring...

Anmeld

10. februar 2009

Loggidut

ja...det kender jeg godt...de er satme ikke til at holde ud de djævle...aj hvor jeg hader dem...

skynd dig at bid den af, bagefter forsvinder smerten...ajhvor jeg hader dem...

ja jeg ved godt det er klamt, men de er ikke til at holde ud

Anmeld

10. februar 2009

ivfmarie

Loggidut skriver:

ja...det kender jeg godt...de er satme ikke til at holde ud de djævle...aj hvor jeg hader dem...

skynd dig at bid den af, bagefter forsvinder smerten...ajhvor jeg hader dem...

ja jeg ved godt det er klamt, men de er ikke til at holde ud

jamen jeg har bidt og bidt... nu er hele tungen bare bidt i stykker!

Aj, det har faktisk hjulpet at være ude at løbe lidt - med åben mund i frostvejer... Så ku' den lære det, ku den!

Marie - kan høre wii'en kalde...

Anmeld

10. februar 2009

Tynen

Er det ikke sådan en form for blæne?

Havde engang sådan en (Kan bare ikke huske om det var på tungen) og den gik væk efter jeg brugte mundskylle-tamtam.

Anmeld

10. februar 2009

Lene76

ivfmarie skriver:

jamen jeg har bidt og bidt... nu er hele tungen bare bidt i stykker!

Aj, det har faktisk hjulpet at være ude at løbe lidt - med åben mund i frostvejer... Så ku' den lære det, ku den!

Marie - kan høre wii'en kalde...

Du må bare igang med at lege med isterninger.......

Anmeld

10. februar 2009

Astrid P

Helt almindelig Zendium skulle være godt... Hvis det altså er sådan en blæne-dims!

Anmeld

10. februar 2009

Helle30

Ivfer! Du skal IKKE slikke på en frossen lygtepæl. Din tunge vil sidde fast, og der loves ikke tøvejr lige foreløbigt.
Jeg har ikke prøvet at have sådan en på tungen - kun nogle få blister i kindkødet, dengang jeg var teenager.
Men hvad med at prøve at gurgle munden i atamon? Eller bare stikke tungen i, hvis du kan komme til det. Det skulle virke desinficerende.

- Helle - og jeg mener det med lygtepælen. Dengang Jacob fra min fs.klasse fik Dorthe til at sætte tungen på et dørhåndtag, måtte han hente hendes hårtørrer og varme håndtaget op fra indersiden af døren.

Anmeld

11. februar 2009

Susan1978

Hej Marie

jeg vil også sige som Astrid.. Zendium classic er simpelthen et vidundermiddel mod sådanne bæster.

jeg havde engang hele mine inderlæber (i munden ja) fyldt med sådan noget , det sved og brændte og jeg var ved at få spat. Det var desværre kommet af stress..

indtil jeg begyndte at smøre det med zendium også forsvandt det, som fra en himmel.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.