Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved at der er mange steder man kan undersøge hvornår man sådan ca. skal teste? men er så meget i tvivl.Jeg fik fjernet min spiral den 2. oktober og havde så mens i 2 uger derefter. så fik jeg så min mens igen den 20. oktober som varede fire dage. Aner virkelig ikke hvornår min testdag så kan være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helenak skriver: Jeg ved at der er mange steder man kan undersøge hvornår man sådan ca. skal teste? men er så meget i tvivl.Jeg fik fjernet min spiral den 2. oktober og havde så mens i 2 uger derefter. så fik jeg så min mens igen den 20. oktober som varede fire dage. Aner virkelig ikke hvornår min testdag så kan være?
ville sige 28 dage efter den 20 okt.
GønskE skriver: ville sige 28 dage efter den 20 okt.
Men hvornår har jeg så ægløsning? - du må undskylde, men kan slet ikke finde rundt i det
helenak skriver: Men hvornår har jeg så ægløsning? - du må undskylde, men kan slet ikke finde rundt i det
hvis du går ud fra den 20, så 14 dage efter ca. altså i dag - men kan også først være i morgen eller dagen efter - så synes du skal hoppe på manden nogle gange i dag og de næste 3 dage
GønskE skriver: hvis du går ud fra den 20, så 14 dage efter ca. altså i dag - men kan også først være i morgen eller dagen efter - så synes du skal hoppe på manden nogle gange i dag og de næste 3 dage
Jamen, så kunne det da være man lige skulle se at komme igang i dag
helenak skriver: Jamen, så kunne det da være man lige skulle se at komme igang i dag
det ville jeg gøre!
Men hvad så hvis jeg står med en test i hånden, som viser svagt positiv?
helenak skriver: Men hvad så hvis jeg står med en test i hånden, som viser svagt positiv?
Frk-Lotusblomst skriver: Ja så er du jo nok gravid Det kan ske den mens du havde den 20. bare var fordi der ikke var nok hcg i kroppen. Synes også det lyder lidt underligt at du bløste d. 2 og igen d. 20 okt. :OMen tag en test igen om et par dage og se om den blvier mere positiv og ring så til lægen.
Ja så er du jo nok gravid Det kan ske den mens du havde den 20. bare var fordi der ikke var nok hcg i kroppen. Synes også det lyder lidt underligt at du bløste d. 2 og igen d. 20 okt. :OMen tag en test igen om et par dage og se om den blvier mere positiv og ring så til lægen.
hvordan tester de en hos lægen? med en blodprøve eller urinprøve? - håber at testen har ret, og at jeg er gravid
hvornår har du testet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128