Din vægt i uge 24?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

banditten2011

BJNGJ. skriver:

Ja jeg når da sikkert op på de 20 kg er jeg sikker på.. :/

Ja men sådan er det, det ryger jo lyn hurtigt efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Emily2012<3

Wimmie skriver:

Ja, men jeg har både oplevet stilstand i vægten og større vægtspring, så måske du snart render ind i en periode hvor vægten ikke rykker sig så meget 

Jeg kan da bare håbe. For ellers så bliver jeg da kæmpe kæmpe stor..

Anmeld

3. november 2011

oOhelene&larsOo

BJNGJ. skriver:

Ja det er heeelt rigtig.. Der kommer noget fantastisk ud af det.

Egentlig har jeg vel kun taget 5,3 kg på når jeg nu tabte mig 6,5 kg i starten..

Så HELT skidt er det vel ikke? 

nej da overhovedet ikke  hvis vi jeg også tager mine tabte kg med så er jeg da på 10 kg nu, men det mener jeg ikke man skal gøre, man skal gå ud fra sin start vægt 

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

banditten2011 skriver:

Ja men sådan er det, det ryger jo lyn hurtigt efter fødslen

Ja jeg håber..  

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

oOhelene&larsOo skriver:

nej da overhovedet ikke  hvis vi jeg også tager mine tabte kg med så er jeg da på 10 kg nu, men det mener jeg ikke man skal gøre, man skal gå ud fra sin start vægt 

Aaaaaahh.. Jamen så er jeg da mere rolig hvis man skal det.. Så HAR jeg jo kun taget 5,3 kg på.. Wuuhuu.. 

Anmeld

3. november 2011

Wimmie

BJNGJ. skriver:

Jeg kan da bare håbe. For ellers så bliver jeg da kæmpe kæmpe stor..

Så må du købe dig en "baby-jogger" til den lille når du har født og løbe/gå nogle lange ture 

Min plan er i hvert fald at arbejde det hele væk når lillepigen er kommet til verden 

Anmeld

3. november 2011

oOhelene&larsOo

BJNGJ. skriver:

Aaaaaahh.. Jamen så er jeg da mere rolig hvis man skal det.. Så HAR jeg jo kun taget 5,3 kg på.. Wuuhuu.. 

hehe nemlig  det sådan jeg trøster mig selv ved og sige at jeg kune har taget 6,5 kg og har 11 uger igen, hvis jeg har nogle dage jeg er trist over min vægt. 

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

Wimmie skriver:

Så må du købe dig en "baby-jogger" til den lille når du har født og løbe/gå nogle lange ture 

Min plan er i hvert fald at arbejde det hele væk når lillepigen er kommet til verden 

Ja et eller andet må jeg gøre..

Uuuh, ja det går også nemmere når man ammer, så håber da det kommer til at gå som smurt med amningen til den tid..

Anmeld

3. november 2011

Ems30

Jeg har taget 8 kilo på siden starten. Ved ikke om jeg synes det er meget, da jeg kun er 24+5.

Men som en anden siger, så oplever jeg at vægtøgningen kommer i ryk. Kom meget hurtigt op på +5 kilo, primært pga junkfood. Men så måtte jeg lige tage mig sammen og spiser væsentligt sundere og mere varieret nu. Og så synes jeg ikke +8 kilo, eller +10 kilo for den sags skyld, ikke er så slemt 

Tænk ikke så meget over det, du er jo gravid og bærer et helt liv indeni dig, så hvis du er glad så er det perfekt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.