Din vægt i uge 24?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

banditten2011

BJNGJ. skriver:

Jeg synes det er flot du kun har taget det på.

det er jeg os glad for.. men de sidste uger her flyver kiloene på desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

CKH

oOhelene&larsOo skriver:

jeg startede med og tabe mig da jeg blev gravid. tabt vist en 3,5 kg men de var vidst lige kommet på igen da jeg var til min 2. graviditets tjek ved lægen så var på min start vægt igen  meeeen er så i uge 29+0 i dag, og skal lige love for at det er gået hurtigt, har nu taget 6,5 kg på siden uge 24 til nu  og 8 kg mere så rammer jeg 100 kg........
der må jeg nok indrømme at jeg ikke håber jeg kommer op, men som det ser ud med vægtens nu, så kunne det godt se ud som om jeg nok skal nå og tag 8 kg mere på inden de 11 uger er gået .. ØV!..

meeeen hva pokker der kommer noget godt ud af det i sidste ende 

Lige præcis..! Og så må man jo knokle lidt efterfølgende for at få det af igen

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

CKH skriver:

Du er ikke stor søde..! Du er lige som du skal være..! Jeg har også allerede taget i hvert fald 5 kg. på  

Tak smukke.. 

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

oOhelene&larsOo skriver:

jeg startede med og tabe mig da jeg blev gravid. tabt vist en 3,5 kg men de var vidst lige kommet på igen da jeg var til min 2. graviditets tjek ved lægen så var på min start vægt igen  meeeen er så i uge 29+0 i dag, og skal lige love for at det er gået hurtigt, har nu taget 6,5 kg på siden uge 24 til nu  og 8 kg mere så rammer jeg 100 kg........
der må jeg nok indrømme at jeg ikke håber jeg kommer op, men som det ser ud med vægtens nu, så kunne det godt se ud som om jeg nok skal nå og tag 8 kg mere på inden de 11 uger er gået .. ØV!..

meeeen hva pokker der kommer noget godt ud af det i sidste ende 

Jeg håbede heller ikke jeg kom derop på det 3 cifret.. MEN det var jo så kun et håb.. Er desværre lige oppe over nu.

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

Wimmie skriver:

Omkring uge 24 havde jeg vist taget ca. 9 kilo på - nu er jeg 33+4 og har taget 13 kg på... 

Iih det er jo kun lidt mere end mig.. 

Anmeld

3. november 2011

LilleMie

Det er et par dage siden, jeg har været på vægten, men ca. 5-6 kg. har jeg taget på (er i uge 25). Og hvis jeg tager de 3 kg. med jeg tabte mig i starten er det 8-9 kg.

Puha, tror bare vi tager den ud fra startvægten og runder ned til 5 kg.

Mit BMI til at starte med var 25 og jeg er rimelig normal af bygning, men kunne godt tabe et par kilo  Jeg satser på at alle graviditetskilo + lidt ekstra forsvinder mens jeg ammer

Synes det IKKE lyder som meget, du har taget på, især ikke hvis man regner fra din startvægt (og det er det jeg plejer at gøre ved mig selv)

Anmeld

3. november 2011

oOhelene&larsOo

BJNGJ. skriver:

Jeg håbede heller ikke jeg kom derop på det 3 cifret.. MEN det var jo så kun et håb.. Er desværre lige oppe over nu.

det træls, for det var virkelig et sted man ikke ønskede og komme op over, meeen igen, vi får noget godt ud af det i sidste ende, og vi kan sku smide lortet bagefter igen

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

banditten2011 skriver:

det er jeg os glad for.. men de sidste uger her flyver kiloene på desværre

Ja jeg når da sikkert op på de 20 kg er jeg sikker på.. :/

Anmeld

3. november 2011

Wimmie

BJNGJ. skriver:

Iih det er jo kun lidt mere end mig.. 

Ja, men jeg har både oplevet stilstand i vægten og større vægtspring, så måske du snart render ind i en periode hvor vægten ikke rykker sig så meget 

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

oOhelene&larsOo skriver:

det træls, for det var virkelig et sted man ikke ønskede og komme op over, meeen igen, vi får noget godt ud af det i sidste ende, og vi kan sku smide lortet bagefter igen

Ja det er heeelt rigtig.. Der kommer noget fantastisk ud af det.

Egentlig har jeg vel kun taget 5,3 kg på når jeg nu tabte mig 6,5 kg i starten..

Så HELT skidt er det vel ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.