Nr 3 ? Andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Hehe, det tror jeg du har ret i det kan jo også være jeg ombestemmer mig, når jeg først står med et sæt pseudotvillinger og en gut på knap 5 år

hihi ja det kan da godt være, det er svært at sige nu, det må tiden vise Det kan os være lysten først kommer når nr 3 er lidt ældre Her er det omvendt, manden har haft snakket om, dengang jeg "tiggede" lige om 3éren at så fik man sikkert os 4 osv, det ville han jo enlig måske gerne, hmm ja hehe, men jeg har så haft svært ved at beslutte den 3ér ligepludselig og han snakker om at han måske får lyst til 4 haha, ja nu må vi se, men bare at han siger det kan jo sætte skrukken igang hos mig, mænd og lysten til børn det rør noget i mig, det ER da meget sødt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

1012lmp

Vi er ikke igang endnu men håber på at skulle igang med nr 3 inden alt for længe, venter bare på at manden bliver klar

Jeg har 2 sønner med min x, og min kæreste har ingen så det er et stort spring for ham.

Anmeld

2. november 2011

chael

Anonym skriver:

Ej hvor dejligt for jer Tror os det lidt ligger i at der ikke er alt for mange som får "hele 3" stk, og føler måske det ikke er så "normalt", vil jo  gerne, men det er ikke lige 3 børn som de fleste får, og ville jo gerne se jeg ikke var den eneste som kunne tænke mig mere end de 2 som mange får Har selv ligget imellem 2 eller 3 og svinget i min beslutning, manden vil jo gerne, men det er nok kun fordi det tager så længe at jeg så tænker på en masse jeg ikke burde Men tak, må bare fokusere på målet og vores ønske

Her har vi lige fået nummer 3 det er dejligt og fantastisk. Men også pisse hamrende hårdt. Syntes ikke jeg syntes det var så slemt med de 2 andre.

Men tanken om at JEG har 3 unger, ÆLSKER det. Det er vidunderligt at vide, at man har sat 3 lækre unger i verden. Og at man er omgivet af så stor kærlighed.

Håber i finder ud af det. Har man et ønske om 3 børn og man er enige om det, så er det bare om at springe ud i det

Pøj pøj.

-*Camilla

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Vi er ikke igang endnu men håber på at skulle igang med nr 3 inden alt for længe, venter bare på at manden bliver klar

Jeg har 2 sønner med min x, og min kæreste har ingen så det er et stort spring for ham.

Åh ja det kunne da være dejligt kan jeg sagtens forstå, en fælles baby ! Hvor længe har i været sammen ? Du må da "rykke" lidt i ham så haha. Men dejligt med flere som gerne vil have mere end 2 børn

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Her har vi lige fået nummer 3 det er dejligt og fantastisk. Men også pisse hamrende hårdt. Syntes ikke jeg syntes det var så slemt med de 2 andre.

Men tanken om at JEG har 3 unger, ÆLSKER det. Det er vidunderligt at vide, at man har sat 3 lækre unger i verden. Og at man er omgivet af så stor kærlighed.

Håber i finder ud af det. Har man et ønske om 3 børn og man er enige om det, så er det bare om at springe ud i det

Pøj pøj.

-*Camilla

Ejj tillykke med det ! Hvor fantastisk for jer

JA vi har begge lysten, vi har det sådan , en mere kunne være vidunderligt, men man har det os fint som vi har det nu, måske er det pladsen jeg tænker mest over, børnene har hver deres værelse nu, og kun med udbygning eller to børn på det ene og et barn på det andet værelse ville kunne løse det her. Og er bare så glad for de har hver deres, men det jo os noget pjat, MANGE børn deler jo værelse Måske der ligger mere under end bare den undskyldnign, men ja et barn er os en stor beslutning !

Anmeld

3. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Åh ja det kunne da være dejligt kan jeg sagtens forstå, en fælles baby ! Hvor længe har i været sammen ? Du må da "rykke" lidt i ham så haha. Men dejligt med flere som gerne vil have mere end 2 børn

Ej vi har ikke været sammen vildt længe endnu... 9 mdr, men tror jo ældre man bliver jo hurtigere bliver man sikker på at det er det rigtige Men forstår udemærket han ikke er klar han skal jo også lige vende sig de 2 jeg slæber med mig...

Men det hjælper på det og jeg glæder mig til den dag han fortæller mig han synes at nu skal det være... Og han siger han vil have den første inden han fylder 3 så ved da der sker noget indenfor de næste 2 år!

Men pssst sig det ikke til nogen men hvis det er helt rigtigt så skulle jeg slet ikke have nogen børn hvis du havde spurgt mig for 9 år siden... haha

Anmeld

3. november 2011

Fru Aagaard

Du kan nok ikke bruge mit svar til så meget , men.. Vi venter "kun" nr 2, men, vi er helt enige om her skal laves en-to mere..

Tro du ikke bare at det pga ventetiden, men føler man har lyst til at opgive og ikke orker det der ræs, når der bare skal ske noget

Prøv at tænk tilbage på dengang i blev enige om at lave nr. 3 - kan det ikke vække nogle positive tanker og glæder omkring i forhåbentlig snart står med de to streger?

Det er hårdt at vente lang tid på der sker noget

Anmeld

3. november 2011

henh01

vi vil også gerne have nr 3 - hvis alt går vel så begynder vi PB til sommer. Jeg frygter bare at det bliver meget dyrere med nr 3 - alle de fam. tilbud der er er for 2 voksne og 2 børn.. osv..

Anmeld

3. november 2011

babymus77

Også i gang med min nr 3:-) Bliver dog ikke gravid smed pillerne i apr, og havde cyklus på 28 dage bagefter!!! Så øvv øvv øvvv!!! Er også ved at miste håbet lidt men håber det kommer inden alt for længe:-) så jo forstår dig godt!!!! ;-)

Anmeld

3. november 2011

madsenmor

jeg har 3 dejlige skønne unger på 9 7 og 5 år med min x. og jeg venter min nr. 4 og evt. 5 til juli min kærestes første...

jeg ville ikke bytte for noget i verdene, ja det er dyre at have 3 eller for vores vedkommende snart flere, vi skal ud og have ny bil, bliver nok nød til at bygge til huset hvis det er tvillinger jeg bære nu. og nej vi kommer ikke så meget i legoland og andet, vi vælger de gratis ting, som telture og de bliver nok på cykel frem over, bålhygge og besøg ved familien.

vi kommer dog i legoland en gang i mellem det er tit man kan få en gratis billet til et barn også køber vi en familie pakke ved siden af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.