hmm er lidt i tvivl :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

jydeinden

Mamalou skriver:

Sådan har jeg det også.

Hvornår skal I giftes?

lige nu ved jeg det ikke.. eneste jeg ved er at der nok kommer til at gå i hvertfald et par år, da det er noget der skal spares op til. og samtidlig vil vi gerne spare op til at flytte med flyttemand næste gang (vi har kun min far til at hjælpe med at flytte, og han bliver jo ikke yngre) :-) men fra min side af haster det ikke, en vil da gerne have nogle tilbud på ringene fra en guld smed af, så man ikke pludseligt står med bukserne nede.. for det vil da ikke komme bag på mig hvis et sæt af nummer to ring ( den ene uden stene i dog) nemt kan ende op i minimum 10.000 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Mamalou

jydeinden skriver:

lige nu ved jeg det ikke.. eneste jeg ved er at der nok kommer til at gå i hvertfald et par år, da det er noget der skal spares op til. og samtidlig vil vi gerne spare op til at flytte med flyttemand næste gang (vi har kun min far til at hjælpe med at flytte, og han bliver jo ikke yngre) :-) men fra min side af haster det ikke, en vil da gerne have nogle tilbud på ringene fra en guld smed af, så man ikke pludseligt står med bukserne nede.. for det vil da ikke komme bag på mig hvis et sæt af nummer to ring ( den ene uden stene i dog) nemt kan ende op i minimum 10.000 

Det er rart at have noget at glæde sig til. Jeg tror også sagtens, at ringene kan løbe op i mindst 10.000 kr, ligesom et bryllup kan være en dyr affære, hvis man vil have hele "svineriet" Jeg vil også rigtig gerne giftes, men det bliver heller ikke aktuelt før om nogle år. Jeg (vi) vil hellere vente til pengene er til det, end at nøjes. Skal jeg giftes, så vil jeg også have mit drømmebryllup

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Mamalou skriver:

Det er rart at have noget at glæde sig til. Jeg tror også sagtens, at ringene kan løbe op i mindst 10.000 kr, ligesom et bryllup kan være en dyr affære, hvis man vil have hele "svineriet" Jeg vil også rigtig gerne giftes, men det bliver heller ikke aktuelt før om nogle år. Jeg (vi) vil hellere vente til pengene er til det, end at nøjes. Skal jeg giftes, så vil jeg også have mit drømmebryllup

hehe mit drømmebryllup er ikke et med en stor kjole med kæmpe slør osv for det er slet ikke mig. men maden skal være perfekt, og stedet det skal fejres skal være hyggeligt og et man føler sig behagelig i.. men bare de to ting kan jo nemt løbe op.. det er ikke sådan når man planlægger bryllup i sit hoved haha

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

jydeinden skriver:

hehe mit drømmebryllup er ikke et med en stor kjole med kæmpe slør osv for det er slet ikke mig. men maden skal være perfekt, og stedet det skal fejres skal være hyggeligt og et man føler sig behagelig i.. men bare de to ting kan jo nemt løbe op.. det er ikke sådan når man planlægger bryllup i sit hoved haha

Jeg vil gerne have en stor kjole, men festen skal være uformel og gerne i en have på en varm sommerdag 

Uanset hvilket bryllup man ønsker, kan det hurtigt løbe op

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Mamalou skriver:

Jeg vil gerne have en stor kjole, men festen skal være uformel og gerne i en have på en varm sommerdag 

Uanset hvilket bryllup man ønsker, kan det hurtigt løbe op

ja puha især når man er nødtil at holde to fester/fejringer.. man skal ikke begynde at regne på det i hvertfald hehe 

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

jydeinden skriver:

ja puha især når man er nødtil at holde to fester/fejringer.. man skal ikke begynde at regne på det i hvertfald hehe 

Skal I holde to fester?

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Mamalou skriver:

Skal I holde to fester?

både og vi skal have hans familie og min skilt ad så noget af min kommer til middag eller hvad det nu bliver med hans forældre og så bliver der noget større fest dagen efter for resten af min pukkelryggede familie

Anmeld

4. november 2011

HeidiØ

jydeinden skriver:

ja i god tid har kæresten og jeg haft kig på flere ringe, og jeg har fundet to forskellige jeg godt kan lide, men er lidt i tvivl hvilken der er pænest

http://chanti.dk/p-Ringe?gclid=COO9uMXGjawCFUi-zAodqjKPlw#Ring_i_oxideret_sterlingsoelv_med_8_karat_guld|84370

http://chanti.dk/p-Ringe?gclid=COO9uMXGjawCFUi-zAodqjKPlw#Ring_i_soelv_med_8_karat_guld|85275

vi kan kalde den øverst for 1

og den nederste for 2

så piger hvilken synes i?

(håber inderligt at linkene virker )

nr 2! Hold op den er fiin!

Anmeld

4. november 2011

jydeinden

HeidiØ skriver:

nr 2! Hold op den er fiin!

takker søde Heidi

synes også den er rigtig fin, så er spørgsmålet bare om den findes i min str. haha

Anmeld

4. november 2011

Benjamins'mor

Jeg synes nr.2 er den flotteste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.