hmm er lidt i tvivl :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Miss Church

jydeinden skriver:

ja i god tid har kæresten og jeg haft kig på flere ringe, og jeg har fundet to forskellige jeg godt kan lide, men er lidt i tvivl hvilken der er pænest

http://chanti.dk/p-Ringe?gclid=COO9uMXGjawCFUi-zAodqjKPlw#Ring_i_oxideret_sterlingsoelv_med_8_karat_guld|84370

http://chanti.dk/p-Ringe?gclid=COO9uMXGjawCFUi-zAodqjKPlw#Ring_i_soelv_med_8_karat_guld|85275

vi kan kalde den øverst for 1

og den nederste for 2

så piger hvilken synes i?

(håber inderligt at linkene virker )

Helt klart nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Hailiesmom11

jydeinden skriver:

hehe min kæreste kan lide dem begge (gudskelov) men da jeg viste ham den første så syntes han den var helt fantastisk. men er normalt heller ikke så meget til guld, men den sammensætning der kan jeg godt lide . tror ikke nogen af ringene ville være særligt pæne i rent sølv ( dog uden at vide det)

Nej det tror jeg heller ikke de ville...

Vi har valgt at vores den ene side er blank og den anden side er mat  og så er der selvfølgelig sten i min

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Wulffi89 skriver:

Nej det tror jeg heller ikke de ville...

Vi har valgt at vores den ene side er blank og den anden side er mat  og så er der selvfølgelig sten i min

hehe jeg har også overvejet sten i uanset hvilken en jeg vælger.. men tror bare ikke den bliver billigere af at få sten i haha

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Miss Church skriver:

Helt klart nr. 2

hehe er du vist ikke ene om at mene, den er også rigtig sød er ikke så meget til de der helt ordinære ringe ( ikke at de ikke er søde, men de er bare for kedelige til mig)

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

jydeinden skriver:

hehe det er jo lige det.. og tror jeg også det bliver så vi tager et billede med af ringen og hører de forskellige guldsmede om de kan lave den, og hvad den i såfald vil koste. især fordi min kæreste gerne vil have en magen til ( ham som for et halvt år siden ikke ville have nogen ring.. mænd )

He he mænd... Jeg ville personligt blive glad, hvis min kæreste også valgte at få ring på... Hvis og når vi skal giftes!

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Mamalou skriver:

He he mænd... Jeg ville personligt blive glad, hvis min kæreste også valgte at få ring på... Hvis og når vi skal giftes!

ved ikke om han vil gå den på hånden eller i en kæde, men han vil have den samme som mig uanset hvad siger han ( havde troet han ville have en sølv ring men nej nej. men er sådan set ligeglad med hvordan han går med den, bare den ikke ender nede i en eller anden skuffe. 

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

jydeinden skriver:

ved ikke om han vil gå den på hånden eller i en kæde, men han vil have den samme som mig uanset hvad siger han ( havde troet han ville have en sølv ring men nej nej. men er sådan set ligeglad med hvordan han går med den, bare den ikke ender nede i en eller anden skuffe. 

Ja, så vil det næsten være dumt at bruge penge på ringen. Du må li smækket et billede op, når I får ringene

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Mamalou skriver:

Ja, så vil det næsten være dumt at bruge penge på ringen. Du må li smækket et billede op, når I får ringene

hehe jamen self

og det er jo det.. ville bare synes det var forkert at blive gift hvis kun den ene fik ring på, men sådan er det jo for nogen

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

jydeinden skriver:

hehe jamen self

og det er jo det.. ville bare synes det var forkert at blive gift hvis kun den ene fik ring på, men sådan er det jo for nogen

Sådan har jeg det også.

Hvornår skal I giftes?

Anmeld

2. november 2011

jydeinden

Mamalou skriver:

Sådan har jeg det også.

Hvornår skal I giftes?

lige nu ved jeg det ikke.. eneste jeg ved er at der nok kommer til at gå i hvertfald et par år, da det er noget der skal spares op til. og samtidlig vil vi gerne spare op til at flytte med flyttemand næste gang (vi har kun min far til at hjælpe med at flytte, og han bliver jo ikke yngre) :-) men fra min side af haster det ikke, en vil da gerne have nogle tilbud på ringene fra en guld smed af, så man ikke pludseligt står med bukserne nede.. for det vil da ikke komme bag på mig hvis et sæt af nummer to ring ( den ene uden stene i dog) nemt kan ende op i minimum 10.000 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.