det lykkes ikke..(vendning forsøg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
35 svar
0 synes godt om
2. november 2011

4kløver

Ja surt men det lykkes ikke. Han prøvede 2 gange og det gjorde ondt. Han sagde at det var fordi der ikke var meget vand tilbage.. så på fredag prøver vi igen vis jeg har mod på det.. det er helt op til mig..
Men hold op det er svært, jeg får ks vis jeg siger nej og hvad vis jeg siger ja og det ikke lykkes..
Skal siges at fister fik stress over det så jeg er mest til et nej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

babyMark

ej hvor øv for dig.

du får lige en

hvordan gik det ved din datters fødsel, var det alm eller KS?

Jeg har kun prøvet AKS. Det gik fint og har et fint ar idag.

Ikke nogen nem beslutning for dig at tage, men er sikker på at du finder ud af hvad der er rigtige for jer

Anmeld

2. november 2011

4kløver

babyMark skriver:

ej hvor øv for dig.

du får lige en

hvordan gik det ved din datters fødsel, var det alm eller KS?

Jeg har kun prøvet AKS. Det gik fint og har et fint ar idag.

Ikke nogen nem beslutning for dig at tage, men er sikker på at du finder ud af hvad der er rigtige for jer

Alle 4 fødsler har bare kørt som de skulle.. så den lille lort slutter den da lige af..

Anmeld

2. november 2011

Ka+Ma=Be

4kløver skriver:

Ja surt men det lykkes ikke. Han prøvede 2 gange og det gjorde ondt. Han sagde at det var fordi der ikke var meget vand tilbage.. så på fredag prøver vi igen vis jeg har mod på det.. det er helt op til mig..
Men hold op det er svært, jeg får ks vis jeg siger nej og hvad vis jeg siger ja og det ikke lykkes..
Skal siges at fister fik stress over det så jeg er mest til et nej..

De forsøgte også at vende Benjamin. Det lykkedes ikke og jeg fik kejsersnit. Hvis det nogensinde skulle ske igen, så tror jeg også jeg takker nej. Det er bare super ubehageligt og smertefuldt 

Anmeld

2. november 2011

LR85

Ved ikke om du har prøvet kejsersnut før, men hvis du ikke har kan jeg fortælle dig at det kan være en super god oplevelse  

Anmeld

2. november 2011

4kløver

Katte87 skriver:

De forsøgte også at vende Benjamin. Det lykkedes ikke og jeg fik kejsersnit. Hvis det nogensinde skulle ske igen, så tror jeg også jeg takker nej. Det er bare super ubehageligt og smertefuldt 

Kan heller ikke lige nu se for mig at de skal prøve igen..
Har det som om jeg har blå mærker på maven når jeg rør ved den.. men der er ikke noget at se..

Anmeld

2. november 2011

4kløver

louiseandersen85 skriver:

Ved ikke om du har prøvet kejsersnut før, men hvis du ikke har kan jeg fortælle dig at det kan være en super god oplevelse  

Dejligt at høre..
Hvor mange dage skal man være der bagefter..

Anmeld

2. november 2011

Lisbeth85

Jeg fødte selv, da min dreng lå forkert. Han er mit første barn, og det gik bare helt perfekt. Så du kunne da også overveje det?

Anmeld

2. november 2011

Ka+Ma=Be

4kløver skriver:

Kan heller ikke lige nu se for mig at de skal prøve igen..
Har det som om jeg har blå mærker på maven når jeg rør ved den.. men der er ikke noget at se..

Ja, sådan havde jeg det også!  

Man har jo altid håbet om, at det lykkes. Når det så ikke lykkes, føler man bare, at man gik igennem noget super smertefuldt for ingen nytte  Så det er et svært valg

Har de sagt noget om sandssynligheden for, at det virker anden gang? Der er barnet jo bare endnu større?

Anmeld

2. november 2011

Ka+Ma=Be

Lisbeth85 skriver:

Jeg fødte selv, da min dreng lå forkert. Han er mit første barn, og det gik bare helt perfekt. Så du kunne da også overveje det?

Det fik jeg slet ikke "lov til" Og alle jeg kender, som er gået igennem en sædefødsel, blev klippet for at få barnet ud  Gik det godt med din fødsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.