Catering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Turtles

Mileva skriver:

Har lige brug for lidt hjælp og lidt friske øjne her... Jeg leder efter et catering firma - ala kokken&jomfruen..

Har kigget rundt på forskellige, men synes virkelig ikke der er noget der lyder særlig spændende og ellers er kuv. prisen aaaaalt for høj.. Er der nogen af jer skønne kvinder der kan anbefalde et sted? Aller helst med udbringning eller tæt på Nyborg/Ørbæk

Kan også kun varmt anbefale Jysk dinner!!
Vi brugte dem til vores søn´s dåb og det var super lækkert.
Vi kunne godt lide at vi selv kunne sammensætte en buffet af retter og til en rimelig penge.
Og du kan sagtens bestille 5 kuverter mindre end i blir da der er massere af mad..

Og det bedste var næsten at da vi var færdige aftalte vi bare med dem hvor de skulle hente deres skåle fade osv. (Vi holdte det i en mc klub)
Så skulle vi ikke tænke på at være der når de kom, bare de stod ude under et tag hvor de kunne hente det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Bshizzle

Hvor er det bare super du har oprettet denne tråd, for jeg har selv tænkt på at spørge her inde når vores "projekt barnedåbs tid" planlægning starter

Vi havde selv overvejet at lave meget af det selv, men kan se det ikke er alt der kan betale sig hvis man bestiller gemmen Jysk Dinner...
- Men man kan altid suplere op med ekstra hvis man selv vil stå for det..

Anmeld

16. november 2011

december-babyen

Ja så fik vi bestilt fra Jysk Diner til vores barnedåb selvom om bettefisen endnu ikke er kommet til verden

Gider ikke stresse over alle de detaljer så laver så meget på forhånd som jeg overhovedt kan.

Vi har bestilt buffet efter vores egen smag og både antal kuverter, sted , dato og tidspunkt kan ændres op til 8 dage før festen så det er bare helt super.

Vi skal af med 6400 kr for 45 personer og det er incl. forsikring og levering

Fandt du selv ud af hvor i vil bestille fra søde?

Anmeld

16. november 2011

lucas<3

som der er mange andre vel jeg os anbefale jyske diner.

vi fik det til min søns barnedåb, og der var masser a mad tilbage så vi havde mad til 3-4 dage tror jeg..

de kom med mad, til tiden så det var bare super og det smagte virkelig godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.