Catering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Worldwide

merichs skriver:

Åh kan faktisk slet ikke huske hvad vi fik

Hehe, det så okey Man glemmer hurtigt med småbørn i huset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Worldwide

Angelspot skriver:

Også her

Super! Kan du anbefalde noget mad der fra? Hvis du kan huske hvad i har fået defra?

Anmeld

2. november 2011

Angelspot

Mileva skriver:

Super! Kan du anbefalde noget mad der fra? Hvis du kan huske hvad i har fået defra?

Vi fik luxusbuffeten, min kæreste ville have oksemørbrad i buffeten. Det var rigtig lækkert og der var virkelig meget mad!

Vi fik noget fisk til forret, men kan ikke huske hvad. Og så buffet og til sidst frugt i nøddekurve med vaniliecreme. LÆKKERT Har fået mad derfra flere gange og det har altid været godt!

Anmeld

2. november 2011

eirene

Mileva skriver:

Jeg brugte dem også i januar til min 40-års fødselsdag. Og det var virkelig godt det hele. Suppen til natmaden smagte fantastisk. Og den var der til flere dage efter. Det andet var der også rigeligt af.

Her er det jeg bestilte.

• Fisk (vælg 1 slags): Kold dampet laks. Anrettet på fad med skalreje, citron, tomat og dressing. Hertil Rustik baguette.
  • Stege (vælg 3 slags): Grillkrydret svinefilet., Lammekølle med persille og hvidløg., Let krydret kalvecuvette.
  • Tilbehør (vælg 4 slags): Årstidens mixed salat., Tomatsalat med friske løg og feta i olie-/eddike dressing., Hvidløgskrydret kartofelskiver i flødesauce., Hjemmelavet Thousand Island dressing og Rustik baguette.
  • Tærter (vælg 1 slags): Tomattærte, hjemmelavet tærte med tomat og fetaost.

Som sagt superlækkert.

Anmeld

2. november 2011

Worldwide

Angelspot skriver:

Vi fik luxusbuffeten, min kæreste ville have oksemørbrad i buffeten. Det var rigtig lækkert og der var virkelig meget mad!

Vi fik noget fisk til forret, men kan ikke huske hvad. Og så buffet og til sidst frugt i nøddekurve med vaniliecreme. LÆKKERT Har fået mad derfra flere gange og det har altid været godt!

Det lyder jo bare super godt!! Nu skal vi dog kun have buffet bestilt udefra, men rart nok med lidt respons på hvad der bare smager himmelsk

Når du siger virkelig meget mad, vil det kunne betale sig at bestille til et par personer mindre? Vi supplere selv op med brød, smør, 'snacks', evt grønsager og lidt andet..

Anmeld

2. november 2011

Worldwide

eirene skriver:

Jeg brugte dem også i januar til min 40-års fødselsdag. Og det var virkelig godt det hele. Suppen til natmaden smagte fantastisk. Og den var der til flere dage efter. Det andet var der også rigeligt af.

Her er det jeg bestilte.

• Fisk (vælg 1 slags): Kold dampet laks. Anrettet på fad med skalreje, citron, tomat og dressing. Hertil Rustik baguette.
  • Stege (vælg 3 slags): Grillkrydret svinefilet., Lammekølle med persille og hvidløg., Let krydret kalvecuvette.
  • Tilbehør (vælg 4 slags): Årstidens mixed salat., Tomatsalat med friske løg og feta i olie-/eddike dressing., Hvidløgskrydret kartofelskiver i flødesauce., Hjemmelavet Thousand Island dressing og Rustik baguette.
  • Tærter (vælg 1 slags): Tomattærte, hjemmelavet tærte med tomat og fetaost.

Som sagt superlækkert.

Nøj det lyder lækkert! Hvordan var det med levering og afhenting efter?

Anmeld

2. november 2011

eirene

Mileva skriver:

Nøj det lyder lækkert! Hvordan var det med levering og afhenting efter?

Alt var præcis som det skulle være. De leverede til tiden. Og hentede de tomme fade og bøtter som aftalt. Ingen problemer og nemt at lave aftaler med dem.

Anmeld

3. november 2011

december-babyen

Egentlig ret pudsigt du har oprettet den tråd her for sad og var et split sekund fra selv at oprette en om selvsamme emne

Min konklusion er også MEGET pudsigt faldet på Jysk Diner da min søster har bestilt derfra til min nieces konfirmation og kan se de får ret gode anmeldelser.

Vi vælger nok stege buffeten og synes den lyder ret lækker

Anmeld

3. november 2011

Angelspot

Mileva skriver:

Det lyder jo bare super godt!! Nu skal vi dog kun have buffet bestilt udefra, men rart nok med lidt respons på hvad der bare smager himmelsk

Når du siger virkelig meget mad, vil det kunne betale sig at bestille til et par personer mindre? Vi supplere selv op med brød, smør, 'snacks', evt grønsager og lidt andet..

Vi bestilte til en mindre end vi var, men det var lidt et uheld, min forglemmelse Heldigvis gjorde det ingenting! For der var kød nok i overskud til at vi havde små pakker liggende i fryseren som vi kunne tage op og varme. Salat var der helt utrolig meget af! Og det passede helt fint med brød og kartofler.

Det var kun til desserten vi oplevede at løbe tør for vaniliecreme, men nu kan vores familier rigtig godt lide vaniliecreme Men det var der ikke så meget af, eller i hvert fald ikke nok til vores behov, hehe

Men har kun godt at sige og vil gerne anbefale det. Vi havde ingen problemer med hente og bringe, alt foregik som aftalt, de ringede endda for at tjekke om det var det rigtige sted, så det var rigtig fint

Anmeld

4. november 2011

Worldwide

Angelspot skriver:

Vi bestilte til en mindre end vi var, men det var lidt et uheld, min forglemmelse Heldigvis gjorde det ingenting! For der var kød nok i overskud til at vi havde små pakker liggende i fryseren som vi kunne tage op og varme. Salat var der helt utrolig meget af! Og det passede helt fint med brød og kartofler.

Det var kun til desserten vi oplevede at løbe tør for vaniliecreme, men nu kan vores familier rigtig godt lide vaniliecreme Men det var der ikke så meget af, eller i hvert fald ikke nok til vores behov, hehe

Men har kun godt at sige og vil gerne anbefale det. Vi havde ingen problemer med hente og bringe, alt foregik som aftalt, de ringede endda for at tjekke om det var det rigtige sted, så det var rigtig fint

Det lyder jo bare rigtig fint Vi overvejer at bestille til lidt mindre end hvad vi regner med at blive - der kommer temmelig en del børn og gider egentlig ikke have mad til resten af året efterfølgende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.