hvilken a kasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

henh01

Baagøe skriver:

Jeg er i Det Faglige Hus og giver 512 kr. om  måneden for BÅDE A-kasse og fagforening

hold da op der er fagforenigen næsten gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Pige2009

henh01 skriver:

hold da op der er fagforenigen næsten gratis

Præcis. Det er bare fantastisk, og de er altid søde og hjælpsomme

Anmeld

2. november 2011

henh01

Så er han meldt ind i de frie funktionære.. 432 kr om mdr. Det er lidt dyrt, men når man kan trække det fra så går det nok

Anmeld

2. november 2011

An&Jo

henh01 skriver:

okay det var en meget glædelig nyhed. Ringer man bare lige til skat og oplyser den mdr udgift til a kasse?

ehm jeg ved faktisk ikke hvordan det foregår 100% men vi har lige haft om skattebregning i skolen (jeg læser økonomi) og der fik vi nemlig afvide at man skulle trække det hele fra i skat..

men om det er noget skat selv kan se eller om i skal angive den i jeres forskudsopgørelse det ved jeg ikke.. men det ved de inde ved skat.. kan også spørge min økonomi underviser imorgen hvis det er??

Anmeld

2. november 2011

henh01

An&Jo skriver:

ehm jeg ved faktisk ikke hvordan det foregår 100% men vi har lige haft om skattebregning i skolen (jeg læser økonomi) og der fik vi nemlig afvide at man skulle trække det hele fra i skat..

men om det er noget skat selv kan se eller om i skal angive den i jeres forskudsopgørelse det ved jeg ikke.. men det ved de inde ved skat.. kan også spørge min økonomi underviser imorgen hvis det er??

Det er pænt af dig, men jeg ringer bare til skat i morgen så særger de nok for det bliver bragt i orden

Anmeld

2. november 2011

An&Jo

henh01 skriver:

Det er pænt af dig, men jeg ringer bare til skat i morgen så særger de nok for det bliver bragt i orden

det er iorden..

ville os bare informere om det for der er ikke ret mange der ved det..

Anmeld

2. november 2011

minbaby

henh01 skriver:

Så er han meldt ind i de frie funktionære.. 432 kr om mdr. Det er lidt dyrt, men når man kan trække det fra så går det nok

Rigtig godt valg. Det tror jeg han bliver glad ved.

Selvfølgelig har prisen en stor del at sige i vores valg, men når man snakker 20-50 kroner i forskel, syntes jeg det er vigtigt at man også kigger på servicen. Og kan kun sige den er helt i TOP ved de Frie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.