hvilken a kasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. november 2011

henh01

hvilken a kasse er I medlem af og hvad giver I om mdr i ren a kasse? Min kæreste skal meldes ind nu og vi vil jo helst vælge den billigste da pengene er små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

eirene

Jeg er i Frie funktionærer. Jeg syntes det var den der var billigst da jeg skulle vælge. Jeg giver ca. 1200,- i kvartalet.

Anmeld

2. november 2011

minbaby

Jeg er også i Frie Funktionærer. Den koster 432 kroner om måneden. Jeg har tidligere været i en anden a-kasse, men aldrig fået så god service som ved de frie.

Anmeld

2. november 2011

An&Jo

jeg er ved FTFA (Funktionærernes og Tjenestemændenes Fælles-Arbejdsløshedskasse) igennem min uddannelse, og lige nu er vores kontingent gratis, men når vi er færdig uddannet skal vi give 409 kr om måneden..

denne her er tilrettet vores branche og så er den ret billig..

er det en uddannelse han er igang med??

Anmeld

2. november 2011

henh01

An&Jo skriver:

jeg er ved FTFA (Funktionærernes og Tjenestemændenes Fælles-Arbejdsløshedskasse) igennem min uddannelse, og lige nu er vores kontingent gratis, men når vi er færdig uddannet skal vi give 409 kr om måneden..

denne her er tilrettet vores branche og så er den ret billig..

er det en uddannelse han er igang med??

Han er uddannet murer men arbejder pt som flyttemand.. Så nej det er ikke en uddannelse blot et job

Anmeld

2. november 2011

henh01

eirene skriver:

Jeg er i Frie funktionærer. Jeg syntes det var den der var billigst da jeg skulle vælge. Jeg giver ca. 1200,- i kvartalet.

Okay jeg tænkte at det burde kunne gøres billigere, men det er slet ikke sikkert jeg har ret

Anmeld

2. november 2011

henh01

minbaby skriver:

Jeg er også i Frie Funktionærer. Den koster 432 kroner om måneden. Jeg har tidligere været i en anden a-kasse, men aldrig fået så god service som ved de frie.

Okay det kan godt være det ender med at blive den så

Anmeld

2. november 2011

An&Jo

henh01 skriver:

Han er uddannet murer men arbejder pt som flyttemand.. Så nej det er ikke en uddannelse blot et job

okay..

tror ikke du finder en akasse til under 400kr, men kan så til gengæld glæde dig med at i kan trække hele kontingentet fra i skat.. hvis det da hjælper jer lidt.. det er kun fagforening hvor der er maks på det beløb man kan trække fra..

Anmeld

2. november 2011

Pige2009

henh01 skriver:

hvilken a kasse er I medlem af og hvad giver I om mdr i ren a kasse? Min kæreste skal meldes ind nu og vi vil jo helst vælge den billigste da pengene er små

Jeg er i Det Faglige Hus og giver 512 kr. om  måneden for BÅDE A-kasse og fagforening

Anmeld

2. november 2011

henh01

An&Jo skriver:

okay..

tror ikke du finder en akasse til under 400kr, men kan så til gengæld glæde dig med at i kan trække hele kontingentet fra i skat.. hvis det da hjælper jer lidt.. det er kun fagforening hvor der er maks på det beløb man kan trække fra..

okay det var en meget glædelig nyhed. Ringer man bare lige til skat og oplyser den mdr udgift til a kasse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.