Nu melder jeg mig lige ind her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Sucker for love

EKBJ skriver:

Tusinde tak!:-) 

Det var så lidt 

Håber i kan få kønnet afvide til scanningen  jeg kan ikke vente så længe så vi skal til kønsscanning om 2 uger der er jeg 14+1 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

EKBJ

Jeg ville gerne havde det at vide allerede nu, men de sagde der inde at det kunne man ikke se endnu. :-( 

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Man kan fra uge 14 mener jeg 

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Sucker for love skriver:

Man kan fra uge 14 mener jeg 

Jeg er i 13+4 :-). 

Skal til scanning i 18. uge så må jo bare vente.  

Anmeld

3. november 2011

Nina Amelia

Hej Katrine og velkommen til gruppen!

Jeg har selv en pige fra sep '10 og vi venter nr. 2 d. 29 april -jeg er dog blevet hængende herinde da den oprindelige termin hed d. 5 maj og så er der super hyggeligt her -så vi får også to styks tæt på hinanden.. skønt!

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Nina Amelia skriver:

Hej Katrine og velkommen til gruppen!

Jeg har selv en pige fra sep '10 og vi venter nr. 2 d. 29 april -jeg er dog blevet hængende herinde da den oprindelige termin hed d. 5 maj og så er der super hyggeligt her -så vi får også to styks tæt på hinanden.. skønt!

Mange tak 

-  iiih hvor skønt  jeg synes også allerede at her er rimelig hyggeligt hehe 

jeg håber bare på at kunne få lov til at gå tiden ud denne gang, for Phillip skulle have været et Januar barn, men November passede ham bare bedre 

Anmeld

3. november 2011

Nina Amelia

Sucker for love skriver:

Mange tak 

-  iiih hvor skønt  jeg synes også allerede at her er rimelig hyggeligt hehe 

jeg håber bare på at kunne få lov til at gå tiden ud denne gang, for Phillip skulle have været et Januar barn, men November passede ham bare bedre 

Ja, det bliver super spændende at følge hinanden lidt

Vi krydser fingre for at den lille nye ikke er lige så uartig som storebror. Det var godt nok også tidligt. Det er et hårdt forløb i har været igennem så, kan jeg næsten regne ud?

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

Nina Amelia skriver:

Ja, det bliver super spændende at følge hinanden lidt

Vi krydser fingre for at den lille nye ikke er lige så uartig som storebror. Det var godt nok også tidligt. Det er et hårdt forløb i har været igennem så, kan jeg næsten regne ud?

Ja bestemt 

Ja det har været lidt hårdt, vi var indlagt juleaften - tror aldrig nogensinde jeg har haft en juleaften der var så hård, der var så mange der var mindre end Phillip og den ene af dem døde enda juleaften, og jeg var bare så ked af det den dag det var vi vist allesammen for vi kunne jo ikke fejre jul med vores familie - men jeg var så ked af det på deres vejne, det må virkelig være ufattelig hårdt for dem hver jul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.