Nu melder jeg mig lige ind her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Sucker for love

Kruse90 skriver:

Ej det kan jeg godt forså
Jeg krydser for jer

Mange tak :-)

Kom lige til at sidde og læse under din ticker, er jeg den eneste der synes det lyder underligt at de træner deres vejrtrækning ved at sluge fostervand? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Kruse90

Sucker for love skriver:

Mange tak :-)

Kom lige til at sidde og læse under din ticker, er jeg den eneste der synes det lyder underligt at de træner deres vejrtrækning ved at sluge fostervand? 

hehe det lyder underligt
Så nej du er ikke den eneste hehe

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

Kruse90 skriver:

hehe det lyder underligt
Så nej du er ikke den eneste hehe

godt så! 

Anmeld

2. november 2011

Koen.

Velkommen til

Anmeld

2. november 2011

Sucker for love

tanja. skriver:

Velkommen til

Mange tak 

Anmeld

3. november 2011

viben

Sucker for love skriver:

Og det håber jeg da er okay 

Jeg hedder Katrine og er 21 år - jeg bor i København med min kæreste Christian på 24 som jeg har været sammen med siden jeg var 17. Sammen har vi den dejlige prins Phillip fra den 19. November 2010 & venter endnu en lille en den 15. Maj 2012 - en perfekt aldersforskel hvis i spørger mig 

Velkommen til og skøøøønt at der stadig gemmer sig en lille en i din mave...  Men sikke en omgang altså, og sikke en læge

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

viben skriver:

Velkommen til og skøøøønt at der stadig gemmer sig en lille en i din mave...  Men sikke en omgang altså, og sikke en læge

Ja det var bestemt ikke en rar oplevelse, og ikke noget jeg vil igennem igen - jeg tror først rigtig det gik op for mig der hvor meget jeg egentlig ville have det her barn for ellers så havde jeg hele tiden synes at det var fortidligt - det synes jeg ikke mere, 1½ år er en okay alder 

Vi har også bestemt os for at flytte læge for jeg kan slet ikke lide ham lægen og har egentlig aldrig kunne.

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Håber det er okay jeg lige melder mig ind:-). 

Jeg hedder Emma Kathrine og er 15½ . På trods af min unge alder har min kæreste og jeg valgt og få barnet da jeg er over 12 uger henne. Jeg er i 13+4 og er sat til at føde den 8 maj. Om cirka 4 uger skal jeg til min anden scanning hvor jeg satser på at kunne få at vide hvilken køn det er. Min kæreste håber meget på en dreng.  

Det skal lige siges at jeg er meget moden af min alder og at min kæreste er 21. 

Anmeld

3. november 2011

Sucker for love

EKBJ skriver:

Håber det er okay jeg lige melder mig ind:-). 

Jeg hedder Emma Kathrine og er 15½ . På trods af min unge alder har min kæreste og jeg valgt og få barnet da jeg er over 12 uger henne. Jeg er i 13+4 og er sat til at føde den 8 maj. Om cirka 4 uger skal jeg til min anden scanning hvor jeg satser på at kunne få at vide hvilken køn det er. Min kæreste håber meget på en dreng.  

Det skal lige siges at jeg er meget moden af min alder og at min kæreste er 21. 

Velkommen til 

Og held og lykke 

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Tusinde tak!:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.