Kønsscanning uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

twinny

Anonym skriver:

Håber ogs de kan se det på mandag når jeg skal til NF

hehe.. Jaah.. Men hun sagde.. " Nu skal i ikk gå ud og købe helt vildt meget drenge tøj for det er ikk 100%" Men 14 dage senere fik vi det afvide med sikkerhed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

twinny

CKH skriver:

Snyd! Jeg ville da også have haft "svar" til NF. Jeg er jo ved at sprænge af spænding!!

hehe... Jeg sagde også pænt tydeligt.. Hun måtte meget gerne gætte på hva det blev..

Anmeld

2. november 2011

foto på lærred

Vi har begge gange fået det gjort hos

http://www.graviditetsscanning.dk/

og det kostede 500 kr. men det var først senere omkring uge 17-18 hvor de garanterede svaret. Jeg turde ikke gøre det før for tror ikke helt jeg ville turde tro på svaret og så er man jo lige vidt

Tillykke med graviditeten håber I får en nem og god graviditet og fødsel.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, wallstickers og personlige babytæpper

Anmeld

2. november 2011

CKH

Baby-støv skriver:

hehe... Jeg sagde også pænt tydeligt.. Hun måtte meget gerne gætte på hva det blev..

Aargh. Se det skulle man da bare have vidst at de kunne. Jeg troede bare slet ikke at de kunne se noget så tidligt? Altså at den ikke havde udviklet kønsorganer endnu, agtigt?

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Tak , det må jeg lige undersøge  

De var hvert fald rigtig søde og professionelle der

samtidig får i DVD og en CD med med billeder og optagelse af hele scanningen. Vi fik faks også to 3D billeder med (Laver de hvis de kan komme til det, hvis barnet ligger rigtigt til det)

Så måler de barnet fra top til tå og så får i papir med på barnets mål, om den er normalvægtig i forhold til hvor langt man er henne osv.

Synes det var rigtig godt der

Anmeld

2. november 2011

havana

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige damer (:

Er der nogen af jer der har fået en kønsscanning fra uge 14 og passede kønnet med det i fik af vide til md svanningen  

Jeg fik det gjort her: http://www.scanningsjordemoderen.dk/kontakt/koebenhavn-send-mail-og-find-vej.html

Og det passede

De gør det for 500,-

Anmeld

2. november 2011

Gaia

Vi skal have det gjort på lørdag glæder mig. jeg vil være 16+1

Anmeld

2. november 2011

MissTas

foto på lærred skriver:

Vi har begge gange fået det gjort hos

http://www.graviditetsscanning.dk/

og det kostede 500 kr. men det var først senere omkring uge 17-18 hvor de garanterede svaret. Jeg turde ikke gøre det før for tror ikke helt jeg ville turde tro på svaret og så er man jo lige vidt

Tillykke med graviditeten håber I får en nem og god graviditet og fødsel.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

de steder hvor de garanterer for kønnet efter uge 14+0, der udtaler de sig ikke, hvis ikke de er sikre.

Vi fik at vide, at hvis hun var det mindste i tvivl, så fik vi en ekstra scanning ugen efter på deres regning. De giver ikke noget svar før de er 100% sikre

Jeg er glad for at vi gjorde det hvert fald og vi har ku stole på det fra uge 15 af. Vi fik det samme køn at vide til MD-scanningen

Anmeld

2. november 2011

Emily2012<3

Jeg fik en kønsscanning ved jordemoder.dk og det gav jeg 450 kr for uden dvd/cd. Men fik en masse billeder med..

Anmeld

2. november 2011

foto på lærred

MissTas skriver:

de steder hvor de garanterer for kønnet efter uge 14+0, der udtaler de sig ikke, hvis ikke de er sikre.

Vi fik at vide, at hvis hun var det mindste i tvivl, så fik vi en ekstra scanning ugen efter på deres regning. De giver ikke noget svar før de er 100% sikre

Jeg er glad for at vi gjorde det hvert fald og vi har ku stole på det fra uge 15 af. Vi fik det samme køn at vide til MD-scanningen

Ja det er helt vildt så tidligt de kan se det nu om dage.

Var det så en alm. scanning (som ved NF) eller var det sådan en 3 eller 4D scanning? Dejligt at de ikke siger noget hvis de er i tvivl for det ville godt nok være ærgeligt at købe alt og det så vidste sig at det var det forkerte køn

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.