Kønsscanning uge 14

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.775 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige damer (:

Er der nogen af jer der har fået en kønsscanning fra uge 14 og passede kønnet med det i fik af vide til md svanningen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Hej alle i dejlige damer (:

Er der nogen af jer der har fået en kønsscanning fra uge 14 og passede kønnet med det i fik af vide til md svanningen  

vi fik en scanning da jeg var 15+2 og det køn vi fik at vide der stemte over ens med hvad de sagde til MD

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

vi fik en scanning da jeg var 15+2 og det køn vi fik at vide der stemte over ens med hvad de sagde til MD

Perfekt det var debesvar jeg søgte der er mange som synes jeg skal vente svar en søn i forevejen så det ville være dejligt at fortælle om han får en lillebror eller søster  

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Perfekt det var debesvar jeg søgte der er mange som synes jeg skal vente svar en søn i forevejen så det ville være dejligt at fortælle om han får en lillebror eller søster  

kan jeg godt forstå

vi venter vores første barn og var bare alt for spændte og nysgerrige på havd køn der gemte sig såå vi ku bare ikk lade være

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

kan jeg godt forstå

vi venter vores første barn og var bare alt for spændte og nysgerrige på havd køn der gemte sig såå vi ku bare ikk lade være

Jeg venter vores nr 2 og jeg kan heller ikk vente .. Jeg skriver fra mobilen , hvis det bliver lidt rodet (: hvor fik i foretaget den henne ? 

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Jeg venter vores nr 2 og jeg kan heller ikk vente .. Jeg skriver fra mobilen , hvis det bliver lidt rodet (: hvor fik i foretaget den henne ? 

vi fik den foretaget på ultralydklinikken for gravide i København.. mener deres hjemmeside er www.babyscanning.dk

og det gav vi 1100 kr for

Anmeld

2. november 2011

twinny

Da jeg var til NF, sagde jordemoderen hva det ville blive...  der var jeg 12+1... Og det var rigtig...

Anmeld

2. november 2011

CKH

Baby-støv skriver:

Da jeg var til NF, sagde jordemoderen hva det ville blive...  der var jeg 12+1... Og det var rigtig...

Snyd! Jeg ville da også have haft "svar" til NF. Jeg er jo ved at sprænge af spænding!!

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Håber ogs de kan se det på mandag når jeg skal til NF

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

vi fik den foretaget på ultralydklinikken for gravide i København.. mener deres hjemmeside er www.babyscanning.dk

og det gav vi 1100 kr for

Tak , det må jeg lige undersøge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.