Har brug for lidt luft, INDEN jeg eksploderer ;O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
0 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

UngMor83

Hejsa alle sammen.

Nu har jeg endnu engang brug for luft til galden ;O(

Vi har siden vi flyttede til Rømø i midten af november, ventet på at der skulle blive plads til alle tre børn i institution herovre. Vi har snakket med drengene om at de skal flytte børnehave, og har snakket med den ældstes støtteperson om, hvordan vi gør det lettest. I hvert fald med den store (Jon), for han har nogle psykiske problemer som vi skal være obs på.
Støttepersonen har så haft Jon jævnligt i børnehaven, og hun har oz været herhjemme for at se og give os nogle redskaber at arbejde med.

I torsdags havde vi så besøg af hende herhjemme, og jeg havde glædet mig sådan til hun kom. For jeg vidste hun havde en dato til mig hvornår de skal starte herovre osv. Det havde hun os, men det er så kun den mellemste (Jannick) og den bette (Astrid) der skal starte.... WHAT?? Ja, Jon vil ikk ha godt af et skift nu og så igen om et halvt år igen når han skal i skole... Okay fair nok, hvis de kloge hoveder mener det. Så skal det jo være sådan.
Men hvorfor H*LVEDE har vi så sku bruge så meget tid på at forberede ham mentalt på et skift nu?? Det er jeg pisst off over. For nu skal JEG jo så være den dumme og skal fortælle Jon, at han IKKE skal i ny børnehave alligevel. Men at det kun er lillebror og lillesøster der skal.
Det blir en hård opgave, og det vil da knække ham fuldstændig. Kender jo min dreng. Og endvidere vil det oz betyde, at han slet ikk kender nogen af dem han skal gå i klasse med efter sommerferien. Fordi han skal blive hvor han er. Pyha, jeg græder snart bare ved tanken. Sys det er så synd for ham, og sys oz det er at træde på en der allerede ligger ned.

Måtte bare ha lidt luft, sorry.
Tak fordi du læste med...

>> Sonja 28+6 <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.