Eh, Sloggi og det der job (ikke for sarte sjæle) :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2009

ivfmarie

tillykke... Working girl... nice!

Er det også i weekenderne - eller kun hverdage?

Fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Lene76

wiiiiiii Stort tillykke med jobbet, håber du blir rigtig glad for det.

Knus Lene

Anmeld

10. februar 2009

Loggidut

jammen for pokker....i er så søde alle sammen, og jeg glædede mig så meget til at få bragt nyheden ud til jer...
I er sgu nok noget der kunne ligne en flok søstre i mit univert, og først i min tlf. bog lå Bacon...så derfor faldt min sms på hende...weeee....jeg kunne slet ikke samle mig om at få ringet til alle dem der holdt vejret for mig...

og så kommer man hjem og finder så mange søde hilsner og krydsede fingre...aj hvor jeg holder af jer alle sammen!

det er sgu helt kosmisk det her...lol

ja jobbet er mit, og nej, ingen weekendarbejde her...

der er fast arbejdstider, fra 8-16.00 på hverdage, fastlagt ferie (uge uhhh, mener det er 28-29-30), og lukket mellem jul og nytår, efter 9 mdr, har jeg mine 5 feriefri dage...

jeg er så tilfreds, og glæder mig så vildt meget!

men i morgen, skal jeg virkelig nyde den sidste rigtige fridag jeg har! Ja lige med syg datter, som først er gået kold nu...

Anmeld

11. februar 2009

bette

damn loggi. det lyder da for fedt...

tillykke med jobbet. hehe

Anmeld

11. februar 2009

Kaufie

Skønt Loggi - så kan det være vi mødes på jernbaneoverskæringen om eftermiddagen..... Det kunne da være hyggeligt!

Anmeld

11. februar 2009

Loggidut

Kaufie skriver:

Skønt Loggi - så kan det være vi mødes på jernbaneoverskæringen om eftermiddagen..... Det kunne da være hyggeligt!

ja ha, hvad tid er du der?

uh du smutter også rundt med toget eller?

Anmeld

11. februar 2009

Susan1978

Stort tilykke sloggi .................

Det er dælme najs at det kapitel nu er lukket.

Anmeld

11. februar 2009

Kaufie

Loggidut skriver:

ja ha, hvad tid er du der?

uh du smutter også rundt med toget eller?

Jeps - 100% pendler er jeg.

Om morgenen er jeg med nordpå kl 7.32 og om eftermiddagen lander jeg i din baghave kl 16.24 - efter planen, that is - køreplanen....altså DSB's.....

Anmeld

11. februar 2009

Loggidut

Kaufie skriver:

Jeps - 100% pendler er jeg.

Om morgenen er jeg med nordpå kl 7.32 og om eftermiddagen lander jeg i din baghave kl 16.24 - efter planen, that is - køreplanen....altså DSB's.....

lol...jammen så ser det ud til at vi skal til at være vinkevenner...d.v.s...jeg smutter jo sydover...og helt hvad tog jeg skal med...ja det er jeg ikke helt sikker på, men bliver det om en times tid, når jeg har puttet syg unge, og er færdig med madpakke til i morgen...

Anmeld

11. februar 2009

Kaufie

Hehe - ja, vinkevenner om morgenen - men om eftermiddagen skal du jo krydse sporet for at komme over på "din" side - og jeg skal den modsatte vej, for at komme over på "min" - så kommer vi ind samtidig krydser vi cirkus på midten....

Mette, der har helt vildt styr på togene....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.