mine tests bliver mere utydelige som dagene går :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Caroline86

Freismor skriver:

det varmer lidt at du skriver det på den måde !

må bare skære igennem hos ham, så jeg kan få "mere sikkerhed"

altså hvis lægen siger at du skal teste hver dag så må det være fordi han mener det er relevant at kontrollere at hcg stiger som det skal (forstår stadig ikke han beder dig gøre sådan, for det gør jo ikke andet end skabe bekymring for dig ).. hvis han mener det er nødvendigt at tjekke hcg så må han altså også nosse sig sammen og SELV sørge for det bliver tjekket ordentligt..

Jeg ville insistere!

Men hey: så længe du ikke bløder er det jo gode tegn for den lille spire hold fast i det i stedet for de teste - de er altså IKKE til at stole på, på den måde som du er bedt om at bruge dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

freiasmor

Caroline86 skriver:

altså hvis lægen siger at du skal teste hver dag så må det være fordi han mener det er relevant at kontrollere at hcg stiger som det skal (forstår stadig ikke han beder dig gøre sådan, for det gør jo ikke andet end skabe bekymring for dig ).. hvis han mener det er nødvendigt at tjekke hcg så må han altså også nosse sig sammen og SELV sørge for det bliver tjekket ordentligt..

Jeg ville insistere!

Men hey: så længe du ikke bløder er det jo gode tegn for den lille spire hold fast i det i stedet for de teste - de er altså IKKE til at stole på, på den måde som du er bedt om at bruge dem!

Jeg tager derop når manden har fri, så kan jeg blive kørt nemmerlig.. også må de tage den blodprøve hihi.. forstod heller ik hvorfor jeg sku tage en hverdag for ved at der minimum går 3 dage før man kan se at hcg stiger på en test..

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

Freismor skriver:

Jeg tager derop når manden har fri, så kan jeg blive kørt nemmerlig.. også må de tage den blodprøve hihi.. forstod heller ik hvorfor jeg sku tage en hverdag for ved at der minimum går 3 dage før man kan se at hcg stiger på en test..

du beder om at få taget en idag og så få taget en ny på mandag... når de to sammenlignes kan de se om alting skrider frem som det skal der kan ikke drages endegyldige konklusioner ud fra et, selvfølgelig, men det kan give et rigtigt godt figerprej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.