mine tests bliver mere utydelige som dagene går :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. november 2011

freiasmor

Ja jeg fik at vide af lægen at jeg skulle teste hverdag i denne uge fordi jeg før har mistet. og kan se at den er blevet meget mere utydelig i forhold til de andre jeg har haft taget. Mon det har nogen betydning - bliver så ked nemlig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

MLT

Freismor skriver:

Ja jeg fik at vide af lægen at jeg skulle teste hverdag i denne uge fordi jeg før har mistet. og kan se at den er blevet meget mere utydelig i forhold til de andre jeg har haft taget. Mon det har nogen betydning - bliver så ked nemlig

Kan du ikke få lægen til at tage en blodprøve, og se om det der graviditetes homon stiger eller falder? Det andet syntes jeg ikke, at du kan stole helt på..

Anmeld

2. november 2011

Jonatansmor

EmmaJosephine skriver:

Kan du ikke få lægen til at tage en blodprøve, og se om det der graviditetes homon stiger eller falder? Det andet syntes jeg ikke, at du kan stole helt på..

Op til doktoren

Anmeld

2. november 2011

freiasmor

EmmaJosephine skriver:

Han vil først tage blodprøve om 2 uger !

Anmeld

2. november 2011

freiasmor

Jonatansmor skriver:

Op til doktoren

Han vil først tage blodprøve om 2 uger

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

det er da ikke den skarpeste læge du har dig der!?

Hvis du skal være sikker på at hcg stiger kræver det en blodprøve (det optimale er en prøve hver 3. dag) og du kan IKKE få svar udfra urinteste.

Hcg stiger hurtigt og falder langsomt og du kan derfor slet ikke stole på at en mere utydelig test er lig med lavere hcg! Der er MANGE faktorer der spiller ind når man måler koncentrationen af hcg i urin. Der bliver udskilt forskellig mængde for hver tissetår, har du drukket lidt eller meget, hvad tid på døgnet er det osv osv osv...

Så fat i din læge og sig at de bliver nødt til at tage blodprøver for et sikkert resultat..

Knus til dig - skisme ikke sjovt at være nervøs og i tvivl på den måde!

Anmeld

2. november 2011

MLT

Freismor skriver:

Han vil først tage blodprøve om 2 uger !

Hm, hvorfor først om to uger?

Anmeld

2. november 2011

freiasmor

Caroline86 skriver:

Hvis du skal være sikker på at hcg stiger kræver det en blodprøve (det optimale er en prøve hver 3. dag) og du kan IKKE få svar udfra urinteste.

Hcg stiger hurtigt og falder langsomt og du kan derfor slet ikke stole på at en mere utydelig test er lig med lavere hcg! Der er MANGE faktorer der spiller ind når man måler koncentrationen af hcg i urin. Der bliver udskilt forskellig mængde for hver tissetår, har du drukket lidt eller meget, hvad tid på døgnet er det osv osv osv...

Så fat i din læge og sig at de bliver nødt til at tage blodprøver for et sikkert resultat..

det varmer lidt at du skriver det på den måde !

må bare skære igennem hos ham, så jeg kan få "mere sikkerhed"

Anmeld

2. november 2011

freiasmor

EmmaJosephine skriver:

Hm, hvorfor først om to uger?

Noget med så ville jeg være en del længere henne ..

Anmeld

2. november 2011

MLT

Caroline86 skriver:

Lige præcis!

kan ikke forstå, hvorfor han ikke vil tage en blodprøve nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.