hvad skal vi tage for det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
425 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

fam.4xc

Pigernes flyverdragter fra i år er brune Hummel dragter, der næsten ik er brugt - Carolines max 5 gange samt hendes brune Hummel jakke... tænker på ar sælge dem når sæsonen er over fordi de ser så godt som nye ud....

Vi gave 799 for baby flyverdragten i str 80 og 1099 for Carolines i str 104... og 599 for hendes jakke - hvad kan man tage for det??

Der er indbygget "luffer" samt elefant hue i flyverdragterne...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Rasmine

Aner det ikke...
Men hvor er hun dog sød på den hest.

Anmeld

10. februar 2009

Bastian

Normalt siger man 1/3 af normalprisen, når man sælger brugt tøj. Men når det er i så fin stand vil jeg tage halvdelen af det I gav for det. Men tjek lige at det ikke er på udsalg rundt omkring, for så vil folk nok ikke give så meget.

Anmeld

10. februar 2009

fam.4xc

Bastian skriver:

Normalt siger man 1/3 af normalprisen, når man sælger brugt tøj. Men når det er i så fin stand vil jeg tage halvdelen af det I gav for det. Men tjek lige at det ikke er på udsalg rundt omkring, for så vil folk nok ikke give så meget.

jeg har sat den til 300 og der er allerede mange om budet

Anmeld

10. februar 2009

fam.4xc

Mebach skriver:

Aner det ikke...
Men hvor er hun dog sød på den hest.

tak
Meget bedende øjne for moar denne her hest kan jeg ik leve uden

Så lykken var stor da lillesøs lidt senere blev 1 år og storesøs også fik en gave, og det var en lyserød hest... hvis hun fik lov sov den i sengen - men altså nu sover vi jo alle 4 i vores seng med sove bamser så der er ingen heste i sengen

Anmeld

10. februar 2009

Bastian

fam.4xc skriver:

jeg har sat den til 300 og der er allerede mange om budet

Super

Anmeld

11. juni 2009

lsr

Nu er det godtnok meget længe siden du har sat de her flyverdragter til salg, men vil lige høre om du måske stadig har den i str. 104 ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.