hjææælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

TaAsJu

sandramor skriver:

jeg siger heller ikke at det ikke er fint... og det vil måske også sagtens kunne lade sig gøre.... det fungere sikkert fint for mange....... eller noget...

det jeg blir lidt harm over det er at det skal være et samarbejde omkring barnet og det ville være rart hvis jeg følte han tænkte på barnet først frem for at det føles som om at han kun gør det for at straffe mig...... det bryder jeg mig IKKE om!! det skal være fordi han vitterlig har lyst til det og ikke fordi han føler han kan straffe mig på den måde....... så har jeg jo ikke ligefrem den vilde lyst til at overlade datteren til ham......

og jaaa muligt du sys det var lettere bare at aflevere barnevognen til ham..... det er vel ikke lettere end at han selv ofre nogle penge på en brugt barnevogn?? og ikke skal slæbe en min barnevogn frem og tilbage?? hvis han ikke engang vil spørge om han må låne den???......

og nej du kan ikke få tilskud til noget som helst børne udstyr..... undersøgte jeg dengang jeg ventede min datter......

Vi har snakket med statsamtet ang det med tøj, ting og bleer. Barnet skal kun have det på de kommer i. Og bruger det ble skal der være til en ren numse. Resten SKAL han selv sørge for.. De fleste pakker en lille taske til weekenden. og det funger jo for de fleste.. Men det er ikke noget man skal!!!

Kan godt forstå du bliver sur, han kunne i det mindste spørge om han måtte låne din barnevogn og ikke tage det som en selvfølge.  Så ender du bare som os med en ødelagt klapvogn!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

sandramor

lige præcis....... mente også at det var sådan reglerne var.....

men ja mest af alt blir jeg nemlig sur når han tager tingene for givet!!! jeg kan slet ikke ha sådan noget altså....... man kan sku i det mindste spørge pænt af altså..... men det virker som om at fordi vi har været kærester engang og egentlig var blevet okay gode venner så behøver man ikke spørge om nogle ting længere..... og det gør mig rigtig sur og ked af det......... og ja jeg sagde også at jeg ville være rigtig ked af hvis den måske blev ødelagt.... og det skulle jeg så aldrig ha sagt

men ja jeg har prøvet og prøvet og nu fået den største sviner og han tager ihvertfald ikke men til scanning og jeg har i forvejen ødelagt hans liv med det barn men det er jeg åbenbart ligeglad med og bla bla bla......... min pointe er at hvis der ikke skal mere til så får man jo aldrig et godt samarbejde omkring ens barn altså

jeg ved bare jeg ikke har brug for stress og gå rundt og være ked af det fordi jeg ikke gør tingene som han gerne vil ha det.....

ved jo godt at hvis jeg havde gjort som han sagde så havde jeg ikke haft en baby i maven den dag i dag........

mener bare min datter er 6 år og hun har lært og ved at man ikke bare tager ting.... man spørger pænt om man må låne dem.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.