lige præcis....... mente også at det var sådan reglerne var.....
men ja mest af alt blir jeg nemlig sur når han tager tingene for givet!!! jeg kan slet ikke ha sådan noget altså....... man kan sku i det mindste spørge pænt af altså..... men det virker som om at fordi vi har været kærester engang og egentlig var blevet okay gode venner så behøver man ikke spørge om nogle ting længere..... og det gør mig rigtig sur og ked af det......... og ja jeg sagde også at jeg ville være rigtig ked af hvis den måske blev ødelagt.... og det skulle jeg så aldrig ha sagt

men ja jeg har prøvet og prøvet og nu fået den største sviner og han tager ihvertfald ikke men til scanning og jeg har i forvejen ødelagt hans liv med det barn men det er jeg åbenbart ligeglad med og bla bla bla......... min pointe er at hvis der ikke skal mere til så får man jo aldrig et godt samarbejde omkring ens barn altså

jeg ved bare jeg ikke har brug for stress og gå rundt og være ked af det fordi jeg ikke gør tingene som han gerne vil ha det.....
ved jo godt at hvis jeg havde gjort som han sagde så havde jeg ikke haft en baby i maven den dag i dag........
mener bare min datter er 6 år og hun har lært og ved at man ikke bare tager ting.... man spørger pænt om man må låne dem.....
Anmeld