Hej piger....
har virkelig brug for jeres hjælp........

Jeg venter jo barn med min ex.... som i starten gav nogle heftige skænderier mellem os... men de sidste 2 mdr har det bare været såååå fint mellem os.... han begynder at engagere sig meget i graviditeten... eller så meget han nu kan når vi nu ikke er kærester ovs.... og snakker om hans samvær og sådan... hvilket jeg jo synes er fint........

ønsker de to skal se hinanden så meget de kan inden for hvad der passer ind i lillepigens hverdag..... så i må virkelig ikke tro at jeg er ude på at afholde ham samvær for det er jeg bestemt ikke!!!

Men igår gik vores telefon samtale helt skæv...... eller den startede meget godt da han sagde at han gerne ville med til MD scanning om 14 dage hvilket jeg blev RIGTIG glad for.... for har spurgt ham maaaange gange om han ikke ville med.....
Men så drejede samtalen pludselig og han siger så at han jo altså forresten stadig vil ha taget en faderskabs test..

okay siger jeg så.... hvor kom det lige fra??? jamen det ville han bare ha det bedst med....... okay siger jeg så.... jamen det sys jeg er helt okay hvis du har det bedst med det....... blev dog lidt ked.... men forstår ham godt et eller andet sted...... n( der er dog INGEN tvivl om at det er ham der er faderen i mit hoved)
Så siger han..... ja og forresten så kan din barnevogn sagtens ligge i min nye bil..... øøøhh hvad siger jeg så?? ja jeg låner da din barnevogn i de weekender jeg skal ha hende........ okay siger jeg så..... og så ryger det ud af munden på mig.... NEJ det gør du ikke... så må du købe din egen..... okay måske ikke smart sagt men han har aldrig tilbudt at være med til at betale noget som helst........ så blev han da godt nok sur og irriteret på mig hold da helt op!!!!! det ku jeg ikke være bekendt og nu engagerede han sig endelig og så skulle jeg bare være sådan!!!:.... så sad jeg der og det lykkedes ham at give mig rigtig dårlig samvittighed......

men prøver så at fortælle ham at jeg måske ikke synes han behøvede min barnevogn...... han kunne jo bare købe en billig en hun kunne sove i når hun er hos ham....... jamen jeg vil altså ha hende hver weekend fra hun er ½ år?????

okay sandra slug lige den........ og sagde det mente jeg var alt alt for tidligt for hende at skulle undvære sin mor en hel weekend....... jamen det var han ligeglad med.... han kunne være lige så god for hende som jeg kunne..... og jow jow meeeen....
Så øv nu føler jeg bare han straffer mig fordi jeg ikke sys det er fair jeg betaler alt til den lille og han så bare låner det af mig men ikke selv tilbyder at betale lidt.......
Undskyld det blev lidt langt men blev bare så ked af det og skulle vidst bare lige ud med det......
Anmeld