Svag, svag, svag teststreg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal ha' min menstruation i morgen efter planen og jeg lavede en skygge-streg i forgåes, en negativ test i går og en "skygge"-streg i dag (men den kom inden for tiden!!) 

Jeg kan ikke fange det på et billede men kan godt se den uden at koncentrere mig, vippe testen mv.

Puha, jeg tror aldrig den har været så svag så tæt på menstruationen som denne gang og jeg tør jo slet ikke tro på noget 

Vil ikke noget med dette indlæg udover at lufte lidt ud og trække tiden til jeg kan ringe til vores gynækolog

for os!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Peanut

Anonym skriver:

Jeg skal ha' min menstruation i morgen efter planen og jeg lavede en skygge-streg i forgåes, en negativ test i går og en "skygge"-streg i dag (men den kom inden for tiden!!) 

Jeg kan ikke fange det på et billede men kan godt se den uden at koncentrere mig, vippe testen mv.

Puha, jeg tror aldrig den har været så svag så tæt på menstruationen som denne gang og jeg tør jo slet ikke tro på noget 

Vil ikke noget med dette indlæg udover at lufte lidt ud og trække tiden til jeg kan ringe til vores gynækolog

for os!!

alt hvad jeg har 

Anmeld

2. november 2011

livhemdrup

for at den er positiv.

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

alt hvad jeg har 

Tusind tak! 

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

for at den er positiv.

Tusind tak! 

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Til aften har jeg lavet en positiv test, som kom ret hurtigt frem - og forsvandt efter en times tid... og en negativ test på en anden type test 

Lige nu er min forvirring godt nok stor... og tør ikke rigtigt håbe på noget....

Mangler at få en tilbagemelding fra gynækologen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.