Åh, de brudekjoler!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

henh01

jeg ville vælge nr 1. Bryder mig ikke så meget om halsen/udskæringen på den anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

twinboys

kvinde84 skriver:

Jeg spekulerer på at vælge en af disse kjoler til mit bryllup, men kan ikki rigtigt bestemme mig, hvilken jeg synes bedst om. Den ene er meget festlig og ungdommelig, og den anden er en rigtig stilsikker klassiker! Jeg er 27 år og bruger str 36!!

Kjole 1

Kjole 2

Klart nr. 1 den er gudeskøøøøøøn

Anmeld

2. november 2011

morethanperfect

Nr. 1 .. Pudsigt du lige har lagt den ind Det min yndlings

Anmeld

2. november 2011

FogL

Nr. 1 - fordi den er meget mere "ung", hvor nr. 2 bliver lige lidt for konet efter min smag. Men de er begge meget smukke og lige min stil! 

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

kvinde84 skriver:

Jeg spekulerer på at vælge en af disse kjoler til mit bryllup, men kan ikki rigtigt bestemme mig, hvilken jeg synes bedst om. Den ene er meget festlig og ungdommelig, og den anden er en rigtig stilsikker klassiker! Jeg er 27 år og bruger str 36!!

Kjole 1

Kjole 2

Jeg siger ligesom de fleste andre 1, 1, 1

Eiii den er bare SÅ smuk. 
Og når man er en lille vipstjert i størrelse af tøj, som du, så vil du med garanti kunne bære den.
Noget andet er hvis man er en str 44 (som jeg)..så ville det aldrig gå godt.

Så på med romatikken

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2011

MaleneJensen

De rigtig flotte begge to men har stemt den første

Anmeld

2. november 2011

MinNoah

Nummer 1!!! Guuud den er smuk!!

Anmeld

2. november 2011

MLT

Nummer 1 helt klart!

Anmeld

2. november 2011

Camillakn

Har stemt på den nr. 1 , den er utrolig smuk og helt sikkert kjolen hvor folk ville vende sig mens du går op ad kirkegulvet og tænke: Wauw hvor er den flot og hold da op hun er smuk! 

Det er en rigtig prinsesse kjole, men syntes heller ik den er for meget. Den er faktisk bare helt vildt flot og især fordi du os er slank. Så ville den ikke komme til at se for stor ud til dig

Og tillykke med frieriet, håber du får en uforglemmelig dag og et dejligt langt og lykkeligt ægteskab

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

jeg syntes nr 2. men det er jo kun fordi at det er ikke mig med alt det der blomster og kæmpe tyl osv... det er alt for prinsesse agtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.