Åh, de brudekjoler!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Chamomile

Helt klart nr. 1, den er virkelig smuk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Hasselnødden

kvinde84 skriver:

Jeg spekulerer på at vælge en af disse kjoler til mit bryllup, men kan ikki rigtigt bestemme mig, hvilken jeg synes bedst om. Den ene er meget festlig og ungdommelig, og den anden er en rigtig stilsikker klassiker! Jeg er 27 år og bruger str 36!!

Kjole 1

Kjole 2

Jeg har valgt at stemme blankt -  ikke fordi jeg ikke kan lide nogen af kjolerne. De er virkelig smukke på hver deres måde, men mere fordi at det ikke er dig, der bærer dem... så ville jeg nemmere kunne give mit besyv med... Ved vinterbryllup tænker jeg en lille "fake" pels til skuldrene.. (har sikkert et navn indenfor mode, den slags detaljer ophobes ikke i min hukommelse) men hjertevarmt tillykke med det kommende bryllup og ægteskab

Anmeld

2. november 2011

Bshizzle

Nr 1 .. dog uden de blonder/blomster..

Men disse kjoler er lige smukke på hver deres måde

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

1 - 1 - 1 Synes nr 2 er for gammeldags og "stram", håber du kan følge mig??

Anmeld

2. november 2011

kvinde84

Hasselnødden skriver:

Jeg har valgt at stemme blankt -  ikke fordi jeg ikke kan lide nogen af kjolerne. De er virkelig smukke på hver deres måde, men mere fordi at det ikke er dig, der bærer dem... så ville jeg nemmere kunne give mit besyv med... Ved vinterbryllup tænker jeg en lille "fake" pels til skuldrene.. (har sikkert et navn indenfor mode, den slags detaljer ophobes ikke i min hukommelse) men hjertevarmt tillykke med det kommende bryllup og ægteskab

Yes, jeg ved akkurat hvad du mener Problemet er bare det, at jeg har aldrig set kjolerne "live". Jeg får den syet til mig personligt, så den er lidt svær  Jeg bor på Færøerne, og der er kun et sted hvor man kan leje/købe brudekjoler. Jeg prøvede nogle kjoler, og fandt ud af at jeg klæder de fleste snit. Problemet var at der var ingen kjoler i min størrelse (de kan dog self sys ind), de havde kun str 38 og opad. Dertil skal siges at jeg fandt ingen jeg var helt vild med

Anmeld

2. november 2011

kvinde84

Bshizzle skriver:

Nr 1 .. dog uden de blonder/blomster..

Men disse kjoler er lige smukke på hver deres måde

Jeg sad netop og tænkte, at jeg måske skulle prøve at få den syet uden blomster  Ved ikke, om den bliver for kedelig så, måske man kunne sy nogle perler i, i stedet for?

Anmeld

2. november 2011

Anonym

NR 1 !!!! I'm in love.....

Har du iøvrigt du link til den?

Anmeld

2. november 2011

kvinde84

Anonym skriver:

NR 1 !!!! I'm in love.....

Har du iøvrigt du link til den?

Hvis du googler Mori Lee 1615, så kommer der flere sider der sælger den

Anmeld

2. november 2011

Hasselnødden

kvinde84 skriver:

Yes, jeg ved akkurat hvad du mener Problemet er bare det, at jeg har aldrig set kjolerne "live". Jeg får den syet til mig personligt, så den er lidt svær  Jeg bor på Færøerne, og der er kun et sted hvor man kan leje/købe brudekjoler. Jeg prøvede nogle kjoler, og fandt ud af at jeg klæder de fleste snit. Problemet var at der var ingen kjoler i min størrelse (de kan dog self sys ind), de havde kun str 38 og opad. Dertil skal siges at jeg fandt ingen jeg var helt vild med

Ja det kan jeg godt se er lidt af en problemstilling, men dejligt beroligende at den bliver kropssyet til dig efter dine mål og du jo også kan bestemme detaljerne i det lange løb.... mmm... skal du giftes i kirken eller... udendørs - stort/intimt - etc etc alle kontrasterne...

Anmeld

2. november 2011

kvinde84

Hasselnødden skriver:

Ja det kan jeg godt se er lidt af en problemstilling, men dejligt beroligende at den bliver kropssyet til dig efter dine mål og du jo også kan bestemme detaljerne i det lange løb.... mmm... skal du giftes i kirken eller... udendørs - stort/intimt - etc etc alle kontrasterne...

Det bliver et kirkebryllup, efterfulgt af en middag for kun den nærmeste familie. Om aftenen skal vi så have det, der på færøisk hedder "velkomst" (uden tilmelding)! Ved ikke om man gør det i DK? Dvs at man ikke ved hvor mange gæster kommer, men vi regner med omkring 200. Det finder sted hjemme hos mine forældre, og der skal være buffet, med kolde og varme retter, og så det oblikatoriske færøiske kæmpe kagebord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.