Update på "Det underlidt nok!" (Melanie-Marie)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Melanie Bjerre

Ja så skete det jeg mindst ventede skulle ske, jeg fik min mens, her til morges 2 dage over tid... Og jeg har de VILDESTE mens smerter, har ikke prøvet dem så smertefulde før... og det startede på en underlig måde med at være (undskyld jeg er lidt klam) men orange?? det har jeg så heller ikke prøvet før..

har ikke kigget om det bløder meget eller hvad der lige sker dernede men for filan hvor gør det dog ondt :/

og hvor er jeg dog skuffet, jeg var så sikker på det denne gang :O

øv øv, satser på næste måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Mor til Mike

Melanie-Marie92 skriver:

Ja så skete det jeg mindst ventede skulle ske, jeg fik min mens, her til morges 2 dage over tid... Og jeg har de VILDESTE mens smerter, har ikke prøvet dem så smertefulde før... og det startede på en underlig måde med at være (undskyld jeg er lidt klam) men orange?? det har jeg så heller ikke prøvet før..

har ikke kigget om det bløder meget eller hvad der lige sker dernede men for filan hvor gør det dog ondt :/

og hvor er jeg dog skuffet, jeg var så sikker på det denne gang :O

øv øv, satser på næste måned

Øv hvor surt   Krydser fingre for at den er der næste måned 

Sender babystøv i din retning ..

Anmeld

1. november 2011

Melanie Bjerre

Misselbek skriver:

Øv hvor surt   Krydser fingre for at den er der næste måned 

Sender babystøv i din retning ..

Jaa det er ret surt, det er utroligt at det skal være så svært at blive gravid.. :O

Men tak for det, det har jeg vidst brug for  

Anmeld

2. november 2011

mariesmavse92

Ej hvor ærgerligt, undskyld jeg gejlede dig op så held og lykke!!! Stort knus fra mig!!

Anmeld

2. november 2011

Melanie Bjerre

mariesmavse92 skriver:

Ej hvor ærgerligt, undskyld jeg gejlede dig op så held og lykke!!! Stort knus fra mig!!

du skal da ikke sige undskyld, troede også rigtig meget på at den var der, men sådan er det, det lykkedes nok næste måned skal til sådan noget undersøgelse i næste måned om, om jeg overhovedet KAN blive gravid, så det er ret spændende :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.