Bløder lidt en uge før forventet mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Hey tøser

Jeg har "blødt" lidt søndag, igår og i dag, men vil gerne beskrive det nærmere:

Søndag: hygge med kæresten og der var lidt blod efter samleje. Dog ikke noget i trussen efterfølgende.

I går: Da jeg tørrede mig efter at have tisset, var der lidt lyserødt på papiret. Men intet i trussen.

I dag: Hygge med kæresten i morges, der var lidt blod, og har pletblødt lidt brunligt i trussen hele dagen, og nogle gange var det lidt rødligt når jeg tørrede mig..

Hmmm 

Jeg forstår ikke! Min mens skulle komme om 8 dage. Så i teorien er det alt for tidligt nu.. Men hvis blødningen er tegn på ægget sætter sig fast, er det så normalt at det er over flere dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Risen

Ja det kan sagtens være et tegn på at ægget sætter sig fast   Det er meget individuelt hvor meget man bløder. Jeg krydser for dig

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Ja det kan sagtens være et tegn på at ægget sætter sig fast   Det er meget individuelt hvor meget man bløder. Jeg krydser for dig

Årh tak for det 

Har ikke oplevet dette før nemlig, så jeg er lidt på herrens mark.. 

Og har jo læst om andre der bløder en lille bitte smule en dag, og mit har jo strukket sig over 3 dage nu.. Så bliver man jo lidt forvirret 

Anmeld

1. november 2011

Risen

Anonym skriver:

Årh tak for det 

Har ikke oplevet dette før nemlig, så jeg er lidt på herrens mark.. 

Og har jo læst om andre der bløder en lille bitte smule en dag, og mit har jo strukket sig over 3 dage nu.. Så bliver man jo lidt forvirret 

OBS Det er jo bare mit bud, det kan selvfølgelig skyldes andre ting (tidlig mens) men umiddelbart tænker jeg at ægget sætter sig fast. Det bliver spændende.. Du skal teste d. 9 så? 

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

OBS Det er jo bare mit bud, det kan selvfølgelig skyldes andre ting (tidlig mens) men umiddelbart tænker jeg at ægget sætter sig fast. Det bliver spændende.. Du skal teste d. 9 så? 

Ja det ved jeg 

Jeg klandrer dig heller ikke, hvis du tager fejl 

Ja, skal teste den 9. hvis der ikke er kommet mens, og den plejer nu at være regelmæssig.

Bløder også lidt brunt idag, så jeg begynder selv at hælde mere til at det er tidlig mens der er igang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.