Er det tegn på kommede fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

nathja

har du tænkt på at prøve at give fødegangen et kald, det er det de er der for eventuelt at vurdere, ikke ment på en negativ måde, men det er svært da der kan være meget forskellige måder man kan reagere på forskellige forhold i ens graviditet.

er selv så heldig at mit vand her været gået hjemme begge gange, så er man i hvert fald ikke i tvivl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Anette&Sophia

Miia90 skriver:

Heej Piger

Det niver og jager godt i underlivet, Når jeg er ude og gå bare en kort tur, for ligesom sådan nogen stød, følger jeg skal tisse. ?? 

Og,

Når lillepigen roder rundt derinde, er der ligesom det hele spænder og strammer og kan sådan mærke hun ligger og piller på mine hofter ?

Mia 38+4

Sådan har jeg det også. :-)
Du skal tænke på at hovedet ligger nede i bækkenet, og trykker godt på + bækkenet giver sig, og det kan mærkes godt og grundigt. :-)

Anmeld

1. november 2011

babyMark

jeg har det også sådan....og har haft det sådan siden 34+ og er nu 36+5, men baby har også stået med hovedet nedad i lang tid og maven ser ud til at være sunket. Jeg tror det er en kombi af plukkeveer og bebsen der trykker godt og grundigt på det hele. Men krydser fingre for dig, at det er fordi der er ved at være optræk til noget!

Anmeld

2. november 2011

jeanett1988

Miia90 skriver:

Heej Piger

Det niver og jager godt i underlivet, Når jeg er ude og gå bare en kort tur, for ligesom sådan nogen stød, følger jeg skal tisse. ?? 

Og,

Når lillepigen roder rundt derinde, er der ligesom det hele spænder og strammer og kan sådan mærke hun ligger og piller på mine hofter ?

Mia 38+4

Har det på akkurat samme måde som dig.

Har igennem de seneste 6 døgn døjet meget med kraftige plukkeveer og jag i underlivet. Nævnte det for min Jordemoder da jeg var inde ved hende sidst, men det var ikke noget hun var bekymret for. Hun sagde at sådan kunne det godt føles sidst i graviditeten fordi kroppen gør sig klar til fødslen 

Derudover har jeg også haft tegnblødning, så håber snart der sker noget nu 

Anmeld

2. november 2011

Miia90

jeanett1988 skriver:

Har det på akkurat samme måde som dig.

Har igennem de seneste 6 døgn døjet meget med kraftige plukkeveer og jag i underlivet. Nævnte det for min Jordemoder da jeg var inde ved hende sidst, men det var ikke noget hun var bekymret for. Hun sagde at sådan kunne det godt føles sidst i graviditeten fordi kroppen gør sig klar til fødslen 

Derudover har jeg også haft tegnblødning, så håber snart der sker noget nu 

Åhh, jeg dog håber der snart sker noget ved os begge to. Er godt nok træt af og være tyk nu

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Miia90 skriver:

Nååårh okay. har sådan ondt i maven + Mega vokseværk i benene om aften :/ Håber bare snart der sker noget

Tror det er en ganske alm gene i graviditeten.. for det har jeg lidt af de sidste 5 uger smil..

men for dit vedkommende kan man da håbe på, at det er tegn på fødsel smil

Anmeld

2. november 2011

jeanett1988

Miia90 skriver:

Åhh, jeg dog håber der snart sker noget ved os begge to. Er godt nok træt af og være tyk nu

Ja det er jeg også  Synes maven sidder mere og mere i vejen. Men mon ikke der snart sker noget. Der er jo kun 9 dage til termin 

Anmeld

2. november 2011

Dianaaa

banditten2011 skriver:

okay men jeg har kun ondt i maven når jeg går, eller når jeg får en plukveer men fik afvide det var meget normalt

Håber os meget snart der sker noget her.. han er lige blevet skønnet til 3400g hehe så han må gerne snart komme ud så jeg ikk får en kæmpe baby

jeg tror ikke du skal være bange for at få en kæmpe baby

- min vejede 4310 gram ved fødslen, SÅ snakker vi kæmpe baby , og han var blevet skønnet til 3800 dagen før og det syntes jeg var stort nok , så det var noget af en overraskelse

Anmeld

2. november 2011

banditten2011

Dianaaa skriver:

jeg tror ikke du skal være bange for at få en kæmpe baby

- min vejede 4310 gram ved fødslen, SÅ snakker vi kæmpe baby , og han var blevet skønnet til 3800 dagen før og det syntes jeg var stort nok , så det var noget af en overraskelse

hehe ja det var lidt af en basse

Ved heller ikk hvorfor jeg frygter det, det er så åndsvagt hehe

Anmeld

2. november 2011

lukasmor

Uha sådan havde jeg det også sidst i graviditeten. JM fortalte det var helt normalt og det er tit det man mærker når barnets hoved vender nedad og støder mod nogle nerver. Det følses nærmest som om det svier.. Det er desværre ikke et sikkert tegn på snarlig fødsel. Jeg havde det sådan den sidste måned i hvert fald, hvis ikke mere.. meeeeen mon ikke der snart sker noget hos dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.