Er det tegn på kommede fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Miia90

Heej Piger

Det niver og jager godt i underlivet, Når jeg er ude og gå bare en kort tur, for ligesom sådan nogen stød, følger jeg skal tisse. ?? 

Og,

Når lillepigen roder rundt derinde, er der ligesom det hele spænder og strammer og kan sådan mærke hun ligger og piller på mine hofter ?

Mia 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Miia90

Kunne være dejligt med et svar

Anmeld

1. november 2011

livhemdrup

Miia90 skriver:

Kunne være dejligt med et svar

Ved det desværre ikke. Men ville ikke bare smutte videre uden lige at skrive noget.

Anmeld

1. november 2011

banditten2011

Miia90 skriver:

Heej Piger

Det niver og jager godt i underlivet, Når jeg er ude og gå bare en kort tur, for ligesom sådan nogen stød, følger jeg skal tisse. ?? 

Og,

Når lillepigen roder rundt derinde, er der ligesom det hele spænder og strammer og kan sådan mærke hun ligger og piller på mine hofter ?

Mia 38+4

Jeg får os ondt når jeg går men fik vist nok afvide at det er led båndene der gir sig mener jeg

Anmeld

1. november 2011

lulini

Jeg ved det desværre ikke - men måske, vi reagere jo forskelligt

Anmeld

1. november 2011

Miia90

banditten2011 skriver:

Jeg får os ondt når jeg går men fik vist nok afvide at det er led båndene der gir sig mener jeg

Nååårh okay. har sådan ondt i maven + Mega vokseværk i benene om aften :/ Håber bare snart der sker noget

Anmeld

1. november 2011

banditten2011

Miia90 skriver:

Nååårh okay. har sådan ondt i maven + Mega vokseværk i benene om aften :/ Håber bare snart der sker noget

okay men jeg har kun ondt i maven når jeg går, eller når jeg får en plukveer men fik afvide det var meget normalt

Håber os meget snart der sker noget her.. han er lige blevet skønnet til 3400g hehe så han må gerne snart komme ud så jeg ikk får en kæmpe baby

Anmeld

1. november 2011

lulini

banditten2011 skriver:

okay men jeg har kun ondt i maven når jeg går, eller når jeg får en plukveer men fik afvide det var meget normalt

Håber os meget snart der sker noget her.. han er lige blevet skønnet til 3400g hehe så han må gerne snart komme ud så jeg ikk får en kæmpe baby

for der snart sker noget for jer begge to

Kæmpe babyer er ellers også søde... i følge min bror så er min den ældste født som 3 årig xD

Anmeld

1. november 2011

banditten2011

lulini skriver:

Kæmpe babyer er ellers også søde... i følge min bror så er min den ældste født som 3 årig xD

hehe mange taak

jaah de er jo lige søde men hun kan jo heldigvis os ha skønnet ham forkert

Anmeld

1. november 2011

Miia90

lulini skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.