Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotus86 skriver: Bor du nær København? For hos LilleKbher kan du blive scannet for kun 200 kr. og der får du jo svar med det samme, frem for at skulle vente på hvad blosprøven siger, men jeg tror nu du er gravid
Bor du nær København? For hos LilleKbher kan du blive scannet for kun 200 kr. og der får du jo svar med det samme, frem for at skulle vente på hvad blosprøven siger, men jeg tror nu du er gravid
det er rigtigt men der er nok ikke en tid lige nu og her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg begyndte at bløde kraftigt og havde utrolig mange smerter i underlivet
Jeg begyndte at bløde kraftigt og havde utrolig mange smerter i underlivet
Nååår, det syntes jeg tit man har hørt piger har gjort tidlig i graviditeten uden der er sket noget.. Men lav endelig en update imorgen
Anonym skriver: det er rigtigt men der er nok ikke en tid lige nu og her
Lotus86 skriver: De har åbent fra 16-20 og man skal ikke bestille tid, man skal bare komme.
De har åbent fra 16-20 og man skal ikke bestille tid, man skal bare komme.
det kunne godt være at man skulle gøre det - men nu tror jeg lige jeg ringer til lægen i morgen tidlig
....eller køre nu..
Anonym skriver: Mange tak - skal nok lige komme med en update så snart jeg ved noget ih - jeg er snart hjemme, jeg sidder bare og tripper efter at komme ud af den her bus og ind og teste!
Mange tak - skal nok lige komme med en update så snart jeg ved noget
ih - jeg er snart hjemme, jeg sidder bare og tripper efter at komme ud af den her bus og ind og teste!
Har lige læst resten og et forsigtig tillykke her fra... Vi er jo mange der er spændte på og høre hvad lægen har og sige i morgen så kom lige med en update
Anonym skriver: ....eller køre nu..
er du kørt??
Mor til 2, snart 3 skriver: Har lige læst resten og et forsigtig tillykke her fra... Vi er jo mange der er spændte på og høre hvad lægen har og sige i morgen så kom lige med en update
Det skal jeg nok - men må indrømme at jeg stærkt overvejer at efterlade mine forældre og min kæreste og så køre ind og blive scannet ... men kan man det?
Mor til 2, snart 3 skriver: er du kørt??
nej men det er SÅ tæt på ...
Anonym skriver: Det skal jeg nok - men må indrømme at jeg stærkt overvejer at efterlade mine forældre og min kæreste og så køre ind og blive scannet ... men kan man det?
JA afsted med dig....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128