Kan jeg stadigvæk være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

Nej hvor jeg altså bare spændt på at komme hjem og teste - håber virkelig at den er der

Ville ikke smutte igen uden lige at  for jer

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Ville ikke smutte igen uden lige at  for jer

Carina

Mange tak

- jeg tror ikke jeg kan holde kæft under middagen hvis den er positiv...

men så er det bare jeg tænker, hvis nu den er positiv - kan jeg så være sikker på at det ikke er pga. aborten den viser det, altså burde det hele være ude af kropen efter to uger eller vil der stadigvæk være noget der kan påvirke det?

Anmeld

1. november 2011

viben

Jeg tror desværre ikke at du kan være helt sikker på at hormonerne er helt ude af kroppen... Men hvis den nu er positiv kunne du betale dig fra en scanning for at være helt sikker? Jeg

Anmeld

1. november 2011

freiasmor

Er du sikker på du har haft en spontan abort ?? jeg tænker bare hvis du stadig har fornemmelserne af det? så kan det jo være der har været : fx 2, og det så er den ene der er gået til grunde, men at du samtidig har nr 2 endnu hvis du forstår.. og hvis ik du blevet scannet endnu eller tjekket i gyn, så kan man faktisk ikke helt vide det, for ens hcg kan sagtens falde til under 10 fordi kroppen reagere "indstiktivt", fordi den måske ikke har opfattet at du stadig er gravid ??

det var bare lige en tanke herfra, det ik sikkert det er noget, men krydser fingre for at du finder ud af noget

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

viben skriver:

Jeg tror desværre ikke at du kan være helt sikker på at hormonerne er helt ude af kroppen... Men hvis den nu er positiv kunne du betale dig fra en scanning for at være helt sikker? Jeg

Det tænkte jeg nok..

Men tror du ikke at hvis jeg ringer til lægen og spørger at han måske kan sende mig videre til en scanning da det jo ikke ligefrem er fordi jeg bare ikke kan vente med at se den lille til næste scanning..

Anmeld

1. november 2011

viben

Anonym skriver:

Det tænkte jeg nok..

Men tror du ikke at hvis jeg ringer til lægen og spørger at han måske kan sende mig videre til en scanning da det jo ikke ligefrem er fordi jeg bare ikke kan vente med at se den lille til næste scanning..

Jo, jeg synes da at du skal ringe og sige det til lægen som det er.. At du stadig føler dig gravid og har "fornemmelsen".. Og da du ikke er blevet scannet så bør han da give dig en henvisning til gynæokolog eller sygehus...

Men der bliver jo skåret ned på alting pt..

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

Er du sikker på du har haft en spontan abort ?? jeg tænker bare hvis du stadig har fornemmelserne af det? så kan det jo være der har været : fx 2, og det så er den ene der er gået til grunde, men at du samtidig har nr 2 endnu hvis du forstår.. og hvis ik du blevet scannet endnu eller tjekket i gyn, så kan man faktisk ikke helt vide det, for ens hcg kan sagtens falde til under 10 fordi kroppen reagere "indstiktivt", fordi den måske ikke har opfattet at du stadig er gravid ??

det var bare lige en tanke herfra, det ik sikkert det er noget, men krydser fingre for at du finder ud af noget

Lægen sagde at jeg havde haft en spontan abort - men det du siger har jeg faktisk også tænkt over

Anmeld

1. november 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Lægen sagde at jeg havde haft en spontan abort - men det du siger har jeg faktisk også tænkt over

jeg havde en spontan abort for 2 måneder siden, og inden den kom, forsvandt alle symptomer fra kroppen af og kom ikke igen :s

men kom da med update når du ved noget

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

viben skriver:

Jo, jeg synes da at du skal ringe og sige det til lægen som det er.. At du stadig føler dig gravid og har "fornemmelsen".. Og da du ikke er blevet scannet så bør han da give dig en henvisning til gynæokolog eller sygehus...

Men der bliver jo skåret ned på alting pt..

Hvis jeg tester positiv når jeg kommer hjem - så ringer jeg derned imorgen...

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

jeg havde en spontan abort for 2 måneder siden, og inden den kom, forsvandt alle symptomer fra kroppen af og kom ikke igen :s

men kom da med update når du ved noget

Jeg skal nok komme med en update - kommer også lige med en kort lille en når jeg har testet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.