Så for fa'en, news på FB, secret group!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Rasmine

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Lise

ARGGGHHH!!!

Hader den gruppe!

Lise - udenfor

Anmeld

10. februar 2009

Marco2

Lise skriver:

ARGGGHHH!!!

Hader den gruppe!

Lise - udenfor

Ditto!!

Anmeld

10. februar 2009

Anja

Kan I ikke bare blive medlem ???

Anmeld

10. februar 2009

Lise

Anja skriver:

Kan I ikke bare blive medlem ???

Kom til at afvise medlemsskab for laaaaaang tid siden da den blev oprettet - og nu kan det ikke laves om

Anmeld

10. februar 2009

Anja

Lise skriver:

Kom til at afvise medlemsskab for laaaaaang tid siden da den blev oprettet - og nu kan det ikke laves om

Der skete ikke noget spændende derinde så vidt jeg kan se, det var vist bare en and fra bacons side

Anmeld

10. februar 2009

Marco2

Jeg har slet ikke en profil på facebook og ønsker det heller ikke. Men derfor kan jeg da godt synes at det er trælst at der er så mange debatter der skal føres på fb.

Jeg har lavet profil på NB, på Igroups, på baby.dk og på msn for at være med i juligruppen.. og nu skal jeg også til at have en på FB. Kan simpelthen ikke se hvorfor man ikke bare kan bruge nogle af alle de fora vi har fået oprettet i tidens løb.

AG - også udenfor...

Anmeld

10. februar 2009

Tynen

Marco2 skriver:

Jeg har slet ikke en profil på facebook og ønsker det heller ikke. Men derfor kan jeg da godt synes at det er trælst at der er så mange debatter der skal føres på fb.

Jeg har lavet profil på NB, på Igroups, på baby.dk og på msn for at være med i juligruppen.. og nu skal jeg også til at have en på FB. Kan simpelthen ikke se hvorfor man ikke bare kan bruge nogle af alle de fora vi har fået oprettet i tidens løb.

AG - også udenfor...

Jeg er endda oprettet på FB, men bruger det bare ALDRIG.
Er slet ikke så hooked på det.

Men ja, hvorfor bruger vi egentlig ikke bare IG?
Kan godt se hvad du mener med at være oprettet alle mulige steder.

Anmeld

10. februar 2009

Marco2

Tynen skriver:

Jeg er endda oprettet på FB, men bruger det bare ALDRIG.
Er slet ikke så hooked på det.

Men ja, hvorfor bruger vi egentlig ikke bare IG?
Kan godt se hvad du mener med at være oprettet alle mulige steder.

Ja, jeg fatter heller ikke at vi ikke bare bruge det gode forum der er på IG eller chatten derinde...?? Den fungerer da fint som interaktivt mødested. Kan huske de sjove aftner bla. BM og Linemus og jeg har haft derinde....Det er da genialt til fx. fredag aften når vi ser X-faktor Og nu har vi jo oprettet det, så hvorfor ikke bruge det? Men det har spurgt om så mange gange at jeg har droppet det.

AG

Anmeld

10. februar 2009

Mie A

Det er en fin ide med IG, men så skal der bare ikke være retningslinier i form af hvor mange billeder der skal lægges ind og lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.