Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja der er sikkert skrevet mange tråde om det, men kan ikke finde ud af at søge.. men hvornår er testdag er det 4+0 el 4+ et el. andet?
Help girls....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
testdag kan variere med din cyklus... men hvis den er 28 dage, så kan du godt teste 4+0... vil anbefale at bruge clear blue digital da den er meget præcis...
der er så også nogen som først kan teste positiv senere, så man kan tage en test igen 6-7 dage senere hvis man er i tvivl...
jeg selv testede positiv da jeg var 4+6...
jeg krydser fingre for dig
Ok så var jeg ik helt galt på den, jeg har en lidt vekslende cyklus og er på dag 28... Så jeg har jo vildt lyst til at teste men tør ik helt.. Og måske blir det slet ik nødvendigt! Hader den her dag, hvor man bare går og venter.
Man har altid testdag 4+0, som er 14 dage efter ægløsning (2+0) uanset cykluslængde
Der er dog nogle enkelte (mener det er en 10%), som først kan teste senere end 4+0, fordi de er lidt langsommere til at danne HCG.
Ved du, hvornår du havde ægløsning? For så kan du regne din testdag ud ud fra den Men at mens endnu ikke har vist sig er da gode tegn Krydser fingre for at vi begge snart står med de to eftertragtede streger
FruHimmelblå skriver: Man har altid testdag 4+0, som er 14 dage efter ægløsning (2+0) uanset cykluslængde Der er dog nogle enkelte (mener det er en 10%), som først kan teste senere end 4+0, fordi de er lidt langsommere til at danne HCG. Ved du, hvornår du havde ægløsning? For så kan du regne din testdag ud ud fra den Men at mens endnu ikke har vist sig er da gode tegn Krydser fingre for at vi begge snart står med de to eftertragtede streger
Jeg tog ikke nogen ælt, så jeg ved det ikke - efter beregningerne skulle jeg havde æl den 19. okt men er i tvivl om ikke jeg først fik den 21-22 faktisk... så jeg ved det ikke helt. Men ingen mens endnu.. men det kan jo nå at komme endnu.. det jo kun dag 28 og min cyklus svinger jo lidt. Jeg ved heller ikke om jeg kan lade være at teste i dag, men jeg har ikke lige nogen test derhjemme og ved ikke om jeg når at købe hehe... uhh jeg er så spændt, og så alligevel tør jeg bare slet ikke at håbe....
Jeg krydser fingre sammen med dig!! tusind tak for dit svar i øvrigt, altid dejligt med lidt positivitet hehe
Kan udemærket genkende følelsen af slet ikke at turde håbe. For så bliver man bare endnu mere ked af det, hvis den så ikke er der
Men synes stadig, at det er sejt, hvis du kan lade være med at teste Jeg tror, at jeg får rygrad som en regnorm, når testdag nærmer sig
Håber for dig, at der er en grund til at fru rød endnu ikke har vist sit grimme ansigt Og så må du lige komme med en opdatering, når du engang har testet (For selvfølgelig kommer mens ikke)
FruHimmelblå skriver: Kan udemærket genkende følelsen af slet ikke at turde håbe. For så bliver man bare endnu mere ked af det, hvis den så ikke er der Men synes stadig, at det er sejt, hvis du kan lade være med at teste Jeg tror, at jeg får rygrad som en regnorm, når testdag nærmer sig Håber for dig, at der er en grund til at fru rød endnu ikke har vist sit grimme ansigt Og så må du lige komme med en opdatering, når du engang har testet (For selvfølgelig kommer mens ikke)
I like hehe....
Jamen problemet er også at jeg har rygrad som en regnorm, men jeg har prøvet at teste svagt positivt og være SÅ GLAD og så teste negativt de følgende to dage fordi det var endt som en biokemisk, og det magter jeg bare ikke igen, derfor jeg ikke vil teste før det i det mindste ikke ender sådan igen... og så har jeg en mand der hader at jeg bruger penge på alle de tests hehe... så jeg køber dem i smug ;o)
men uhh det er jo lige før vi følges ad kan jeg se på dit eget indlæg, du er bare lige et par dage efter mig.. måske... uhh så er du også ved at gå til ad nervøsitet... men skal nok update, det samme må du ;o)
Jeg er ked af at høre, at du har haft en bio Så kan jeg endnu bedre forstå din "frygt" for at teste. Så er det næsten nemmere, hvis mens bare kommer og man så ikke ved det, hvis det var en bio. Hurra for lykkelig uvidenhed...
Ja, jeg har først testdag på MANDAG! Puha, der er længe til! Men jeg ender garanteret med at teste på lørdag, da min mens (IKKE) skal komme der Det er dog bare utroligt så langsomt tiden kan gå, når man så småt nærmer sig testdag
FruHimmelblå skriver: Jeg er ked af at høre, at du har haft en bio Så kan jeg endnu bedre forstå din "frygt" for at teste. Så er det næsten nemmere, hvis mens bare kommer og man så ikke ved det, hvis det var en bio. Hurra for lykkelig uvidenhed... Ja, jeg har først testdag på MANDAG! Puha, der er længe til! Men jeg ender garanteret med at teste på lørdag, da min mens (IKKE) skal komme der Det er dog bare utroligt så langsomt tiden kan gå, når man så småt nærmer sig testdag
Så blev det ikke til nogen i denne omgang... mens kom i morges... puha..!!
Håber det kommer til at gå bedre for dig på mandag (lørdag) hehe!!
Aj, det er jeg godt nok ked af at høre ØV ØV ØV Håber at næste måned er jeres måned så
Det er simpelthen så sødt af dig, at du stadig har overskud til at krydse fingre for mig
Jeg har dog en rigtig dårlig fornemmelse idag Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror bare slet ikke på det længere. Der er ikke sket nogen ændring, så jeg kan ikke rigtig forklare det.......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128