Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lulini skriver: Der er jo ikke alkohol i Cult Cola - kun koffein... altså jeg kunne godt finde på at gøre det som gravid. *sagde hun og tog en tår af den nyligt åbne cult cola som hun fik meget lyst til da hun så dennne tråd*
Der er jo ikke alkohol i Cult Cola - kun koffein... altså jeg kunne godt finde på at gøre det som gravid.
*sagde hun og tog en tår af den nyligt åbne cult cola som hun fik meget lyst til da hun så dennne tråd*
hi må lige grine lidt af dit indlæg hvor er du sød hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hi må lige grine lidt af dit indlæg hvor er du sød hehe
Hehehe
Altså man mp ikke drikke red bull - så hvorfor skulle man måtte drikke cult? Cola eller ej, det er altså ikke godt for kroppen!
Jeg drikker normalt ikke cola og kaffe, har drukket lidt the fordi jeg er syg men har holdt mig mest til grøn og hvid the, dog har jeg drukket en cult fordi jeg virkelig manglede energi og skulle have gæster og havde en ret travl dag, (vidste ikke på daværende tidspunkt at det var fordi jeg var ved at blive syg) men jeg fortryder ikke at jeg drak den, det er jo ikke noget jeg normalt gør dagligt.
Man rådes til ikke at drikke mere end 3 kopper kaffe om dagen så mon ikke det er ok at jeg drak den???
Anonym skriver: umiddelbart står der ikke noget på den her... men der står bare : er ikke egnet til personer som er følsomme overfor koffein men drikker sku kun to tåre af den også må manden få resten min mave vender sig af det, så det jo bare det
umiddelbart står der ikke noget på den her... men der står bare : er ikke egnet til personer som er følsomme overfor koffein
men drikker sku kun to tåre af den også må manden få resten min mave vender sig af det, så det jo bare det
Næh så er den jo ikke rigtig længere Og tillykke med graviditeten
Stéphanie skriver: Næh så er den jo ikke rigtig længere Og tillykke med graviditeten
mange tusind takker
Må man drikke en enkelt Cult Cola når man er gravid ??
De fraråder at man drikker energidrik i graviditeten, tror det samme er gældende her.. desværre.. Du må holde ud ligesom jeg gjorde - puha jeg manglede mine energidrikke men har faktisk ikke drukket nogen siden - heller ikke efter fødsel
Lukasmor skriver: De fraråder at man drikker energidrik i graviditeten, tror det samme er gældende her.. desværre.. Du må holde ud ligesom jeg gjorde - puha jeg manglede mine energidrikke men har faktisk ikke drukket nogen siden - heller ikke efter fødsel
sejt gået
maven tog selv sin beslutning så snart jeg havde slugt den første tår vendte min mave sig og blev super dårlig
Anonym skriver: sejt gået maven tog selv sin beslutning så snart jeg havde slugt den første tår vendte min mave sig og blev super dårlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128