Cult Cola og gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.947 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Må man drikke en enkelt Cult Cola når man er gravid ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

ninnaa

Nu er jeg ikke ligefrem læge .

men tror ikke det er så godt for den lille da det er dobbelt op på coffein og det i forvejen frarådes at drikke noget med coffein i .

bare lige hva jeg ved

Anmeld

1. november 2011

Silas&Mille

Hehe retter lige med det samme. Havde læst dit indlæg som noget med alkohol  bør nok gå ind og sove en times tid

Som der er en der har skrevet så tror jeg heller ikke det er en god ide... Koffein er ikke så godt for baby...

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Det er egentligt noget man helt selv bestemmer

Personligt kan jeg godt finde på at få en genstand i ny og næ (måske en gang om måneden), bare fordi jeg har lyst.

Lægerne siger også at sundhedsstyrelsens anbefalinger ang alkohol og graviditet er lige hysteriske nok. Det skader ikke at drikke en genstand i ny og næ selvom man er gravid

det var os det jeg tænkte, men ville lige sikre mig inden jeg gjorde noget, for fik lige tilbudt en dåse cult cola af svigermor (de ved ikke noget og vil næsten ikke sige nejtak når hun ved jeg godt kan lide og drikke det en gang imellem )

Anmeld

1. november 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Mener der står bagpå en cult cola at det frarådes gravide... Men jeg er ikke sikker.. en enkelt skader vel ikke...

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

Anonym skriver:

Hvis det er det man vil må man vel gerne.. Men står der ikke på dem at de fraråder det til gravide, børn og andre med koffein overfølsomhed? - Det gør der i hvert fald på så mange andre, og der er en rimelig stor mængde koffein i, og det er ikke så super sundt for baby..

Buttom line er at jeg ville nok ikke gøre det, men vi er alle forskellige 

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Anonym skriver:

selvfølgelig må du da det, så længe det ikke er 5l om dagen De siger at man skal ikke få for meget koffein, men det er altså ikke forbudt

Min veninde har drukket cola hver dag i hendes graviditet (hjalp på kvalmen) og der skete ikke noget

Anmeld

1. november 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

det var os det jeg tænkte, men ville lige sikre mig inden jeg gjorde noget, for fik lige tilbudt en dåse cult cola af svigermor (de ved ikke noget og vil næsten ikke sige nejtak når hun ved jeg godt kan lide og drikke det en gang imellem )

hehe, når nu du svare sådan bliver jeg jo helt i tvivl om der er alkohol i en cult cola 

Koffein er ikke godt for baby, men fordi du drikker en enkelt cult cola sker der nu ikke noget ved det

Anmeld

1. november 2011

lulini

Der er jo ikke alkohol i Cult Cola - kun koffein... altså jeg kunne godt finde på at gøre det som gravid.

*sagde hun og tog en tår af den nyligt åbne cult cola som hun fik meget lyst til da hun så dennne tråd*

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Stéphanie skriver:

Hvis det er det man vil må man vel gerne.. Men står der ikke på dem at de fraråder det til gravide, børn og andre med koffein overfølsomhed? - Det gør der i hvert fald på så mange andre, og der er en rimelig stor mængde koffein i, og det er ikke så super sundt for baby..

Buttom line er at jeg ville nok ikke gøre det, men vi er alle forskellige 

umiddelbart står der ikke noget på den her... men der står bare : er ikke egnet til personer som er følsomme overfor koffein

men drikker sku kun to tåre af den også må manden få resten min mave vender sig af det, så det jo bare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.