Forvirring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Hey ladies

Hurtigt spørgsmål..

Undrer mig over en lille ting og håber nogle kan hjælpe.

Jeg havde min sidste mens dag d 20 okt, og min ægløsning plejer så at ligge ca 15-16 after, så her i foregårs, 10 dage efter mens var der en smule lyserødt blod på papiret, og jeg havde ondt i lænden.. lidt mens smerte agtigt. Der har ikk været noget blod siden men stadig lidt ondt i lænden. Tog en ægløsningstest idag og der kom tog streger, men ikk positiv, altså test stregen var ikk ligså mørk som kontrol stregen. Er der nogen der ved hvorfor man kan bløde "midt i det hele" ? Det kan vel ikk være ægget når det først sku være "på vej" om nogle dage? Eller hvad? Er lidt forvirret..

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hey ladies

Hurtigt spørgsmål..

Undrer mig over en lille ting og håber nogle kan hjælpe.

Jeg havde min sidste mens dag d 20 okt, og min ægløsning plejer så at ligge ca 15-16 after, så her i foregårs, 10 dage efter mens var der en smule lyserødt blod på papiret, og jeg havde ondt i lænden.. lidt mens smerte agtigt. Der har ikk været noget blod siden men stadig lidt ondt i lænden. Tog en ægløsningstest idag og der kom tog streger, men ikk positiv, altså test stregen var ikk ligså mørk som kontrol stregen. Er der nogen der ved hvorfor man kan bløde "midt i det hele" ? Det kan vel ikk være ægget når det først sku være "på vej" om nogle dage? Eller hvad? Er lidt forvirret..

På forhånd tak.

Det kan være der er lidt blod der stadigvæk ikke er kommet ud eller en lille rift efter sex ol Det kan såmænd også være din Æl der er kommet tidligere...  for dig og at det lykkes for dig at blive gravid. Kram herfra- 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.