Anonym skriver:
Det du siger med at det var der man havde sex lige meget hvad der var i tv'et... sådan er det ikke længere herm, nu kommer filmen før sex... Han vil hellere se filmen færdig, selvom jeg sidder med åben skjorte og stramme bukser (er ikke super atletisk men bestemt ikke overvægtig)... så ser ham mig ikke... han er ALDRIG spontan tror det måske er sket 1 gang, for tre måneder siden... 
Han har kun invireret mig ud og spise os to en gang i de 2 år vi har været sammen...
(Skyldes til dels vores økonomi su og mekanikerløn)... men alligevel... vi har ikke været to siden fødslen men altid tre.
Jeg fandt ud af at den softa vi havde sex i første gang har været den sofa han har haft sex med andre mange gange også, og så blev det ødelagt... vi fik en ny sofa, pga fødselsdeprison, og jeg hang mig i det, at den sofa vi sad i hver dag havde han haft sex med andre i... 
(virker ret latterligt nu...)
det virker overhovedet ikke latterlig , jeg kan mærke over det du skriver, at der meget du har brug for komme ud med og meget du brug for at få snakke om ..
det med sex ligemeget hvad der tvet, sådan ende forhold hen hvis begge partner ikke gør noget ved det, for forhold bliver en hverdag ligepludeselig, og det blive leverpoststeg og onsdag hver dag.. det vigtigt det ikke kun er dig der brænde for for hverdagen tilbage men han også gør.. måske skal i tag snak om ang. han lægger mærke til du gjorder dig lækker, og hvis han svarer nej så spørg tænder du overhovedet på mig, ved godt det kan værre hårdt, men i nød til snakke om det, sådan ser jeg ihverrfald på det udefra.. men spørg? hvad tænder dig ved mig? hvad skal jeg gør ved du tænder på mig? hvad ville du selv gør for tænde på mig?
i behøves ikke tag ud og spise, i spise på gulvet med hyggelig lys når jeres barn sover, i kan sidde og spille et spil, et sex spil måske nede på tæppe. det bare finde fantasi frem, i kan forfører hinanden i kan lave skattejagt, i kan sidde med en kop the/kaffe og nyde i har hinanden, skrive ønske ned fx. eller spille ludo, det behøves ikke være ud og spise.
jeg kan godt forstå hans fortid hænger dig lidt og du tænker på sådan nogen ting, kender det godt, men det vigtigt at tænke der må vær en grund til det blev os, det må vær en grund til i sammen og stadig er, og der må vær noget ved dig som han syntes noget særligt som der var ved nogen andre..