En tænderskærende nyhed ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ork han er da også lynhurtig, ham Alfred? Synes ikke det er ret længe siden han var konge af de tandløses klub? Tillykke med pløkkerne - det ER altså stort og det giver sådan nogle dejlige billeder

Ja de kom bare lige pludselig, sammen med en masse skrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

CA

Johannes har også 4 i overmunden og to forneden, men skåner os for den frygtelige lyd! Kan slet ikke forestille mig, hvordan det må lyde

Johannes har bare meget travlt med at ligne kaj ved at mærke på tænderne med læberne inde i munden...

Anmeld

1. november 2011

CA

Sådan her...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. november 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Sådan her...

Ahahaha

You gotta love Johs! Han er siiimpelthen så dejlig. Laurits gør det med tungen på de nederste to  altså med vidt åben mund og tungen med litervis af savl ud over læbe og tænder. Det ser også en lille smule uintelligent ud... bare lidt

Anmeld

1. november 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Sådan her...

Fååååårk jeg griner!!! Nej hvor er han sød!! "Kaj kaj kaj, ja det er mig..." Skønne Johs!!

Anmeld

1. november 2011

JonTri

Tillykke med bisserne... Jeg voldshopper selv savlesmække i øjeblikket... Min har to i undergrunden og to hjørnetænder... Lidt vamp agtigt... Eller omvendt Quark:-s. Han er ved at få sine fortænker - og så kan der skæres tænder... Og der er æ  nøj at gøre ved det... 

Men mon ik han stopper, når noget mere sjovt dukker op i hans hoved? 

Anmeld

1. november 2011

Lene76

hmmm her venter vi stadigvæk på tænderne..... men de kommer nok engang ellers må hun få gebis hehe

men husker kun den lyd alt for godt, så jeg venter gerne lidt endnu

Anmeld

2. november 2011

MorEllen

Mettemus skriver:

Jeg har i dag overvejet at stikke ham en sut bare for at få ham til at holde op ... det er nok heller ikke nogen god ide. Men det er virkelig en skrækkelig lyd! Lad os krydse fingre for at det går over snart

Ja, Marie får også sutten for at hun skal holde med det Men hun vil desverre heller skære tænder, så sutten ryger hurtig ud igen. Msåke er det mødrerne der skal invistere i ørepropper?

Anmeld

2. november 2011

piadas

Uhhh, ikke en lyd for mig! Jeg haaader, når folk skærer tænder! Det er så skrækkelig en lyd - lige som en kniv på en tallerken eller noget hen af en tavle, som ikke er kridt!

Puha, jeg føler med alle jer, hvis børn gør det! Kan desværre ikke hjælpe med gode råd...

Anmeld

3. november 2011

DK

Uf uf uf, det lyder ikke rart. Jeg havde nok givet sutten

Richard har nu to tænder foroven og to forneden men bider vist ikke tænder (7-9-13). Evt ring til skoletandplejen hvor han jo er tilknyttet og spørg om det er et problem. De kan sikkert berolige dig med at det ikke gør noget (ud over at irretere).

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.