En tænderskærende nyhed ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Mettemus

Ok, måske en anelse dramatisk, men altså -

4 nye bisser i overmunden + 2 pragteksemplarer i undermunden = Laurits der skærer tænder heeele tiden. Jeg kan næsten ikke holde den lyd ud, og tænker at tænderne vel heller ikke har rigtig godt af det?

Men er der noget at gøre? Er det bare en periode han skal over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ok, måske en anelse dramatisk, men altså -

4 nye bisser i overmunden + 2 pragteksemplarer i undermunden = Laurits der skærer tænder heeele tiden. Jeg kan næsten ikke holde den lyd ud, og tænker at tænderne vel heller ikke har rigtig godt af det?

Men er der noget at gøre? Er det bare en periode han skal over?

Wow... ellers kan du sende nogle af dem til Kolding? Felix har stadig ingen - vi aftager gerne ejermanden også!

Jeg tror det går over det med at han skærer dem - mon ikke han bare lige skal undersøge hvad det er for noget han er blevet udstyret med?

Anmeld

1. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Wow... ellers kan du sende nogle af dem til Kolding? Felix har stadig ingen - vi aftager gerne ejermanden også!

Jeg tror det går over det med at han skærer dem - mon ikke han bare lige skal undersøge hvad det er for noget han er blevet udstyret med?

Det håber jeg - ellers bliver de vel slidt ned på et tidspunkt?

I må hellere end gerne få dem - der følger en hel del pyl og snot med!

Anmeld

1. november 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det håber jeg - ellers bliver de vel slidt ned på et tidspunkt?

I må hellere end gerne få dem - der følger en hel del pyl og snot med!

Hm ej okay, så tror jeg vi takker nej! Vi har begge dele i rigelige mængder i forvejen.. 

Anmeld

1. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Hm ej okay, så tror jeg vi takker nej! Vi har begge dele i rigelige mængder i forvejen.. 

Arhmen så ok da ... du slipper! Lige nu sover han også - så er det jo slet ikke så slemt

Anmeld

1. november 2011

MorEllen

Uhhh jeg kender det så alt for godt Hader den lyden! Maire har to tænder i undermunden og en i overmunen, og hun skærer tænder næsten konstant Jeg har hørt at det bare er noget de gør, også stopper det visst på et tidspunkt. Må godt være NU
Tænderne tar visst ikke nævneverdig skade af det, de er jo ret skarpe når de kommer ud, så det gør visst ikke noget at de bliver slipet lidt ned Tror også at de skal skære tænder i mange år før det bliver stor skade på tænderne... Men føøøj for en træls lyd det er!!

Anmeld

1. november 2011

Sofia

Her har vi kun tre tænder forneden, så jeg ved desværre ikke noget, men ville da lige sige hej i din tråd

Anmeld

1. november 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Her har vi kun tre tænder forneden, så jeg ved desværre ikke noget, men ville da lige sige hej i din tråd

Ork han er da også lynhurtig, ham Alfred? Synes ikke det er ret længe siden han var konge af de tandløses klub? Tillykke med pløkkerne - det ER altså stort og det giver sådan nogle dejlige billeder

Anmeld

1. november 2011

Mettemus

Morellen skriver:

Uhhh jeg kender det så alt for godt Hader den lyden! Maire har to tænder i undermunden og en i overmunen, og hun skærer tænder næsten konstant Jeg har hørt at det bare er noget de gør, også stopper det visst på et tidspunkt. Må godt være NU
Tænderne tar visst ikke nævneverdig skade af det, de er jo ret skarpe når de kommer ud, så det gør visst ikke noget at de bliver slipet lidt ned Tror også at de skal skære tænder i mange år før det bliver stor skade på tænderne... Men føøøj for en træls lyd det er!!

Jeg har i dag overvejet at stikke ham en sut bare for at få ham til at holde op ... det er nok heller ikke nogen god ide. Men det er virkelig en skrækkelig lyd! Lad os krydse fingre for at det går over snart

Anmeld

1. november 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ork han er da også lynhurtig, ham Alfred? Synes ikke det er ret længe siden han var konge af de tandløses klub? Tillykke med pløkkerne - det ER altså stort og det giver sådan nogle dejlige billeder

Haha jeg tænkte lige præcis det samme....! Men Felix er måske blevet konge af klubben nu??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.