som update på denne tråd
https://www.baby.dk/debat/142494pi1/studerende-med- boern/jeg-kaemper-og-kaemper-men-for-hvad.aspxvil jeg sige at jeg imorgen skal op og snakke med vores kontaktperson angående hvad der skal ske.. der bliver højest sandsynligt inddraget en studievejleder også da jeg jo går med tanker om bare at finde mig en elevplads..
mit problem er at jeg i globaløkonomi og statistik kæmper som en gal for at følge med de andre, men jeg forstår ikke fagene og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an.. jeg har lige fået en globaløkonomi opgave tilbage der ikke var godkendt hvilket vil sige at jeg skal lave en ny til på fredag..
jeg regner med at gøre det her semester færdigt, det kan jo være jeg er så heldig at jeg rent faktisk består min eksamen fordi vi skal op i 4 fag på én gang, og satser på at de andre 2 kan hive mig godt op.. men jeg tør ikke tro på at jeg består, og derfor er jeg nødt til at have mig en back up plan til hvad der så skal ske..
men nu må vi se hvad der sker, nu bliver der ihvertfald sat handling på tingene..
Anmeld