Opdate: 18 dage over tid og lige testet igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2011

Anonym trådstarter

Ja fik jo endelig en test hvor der stod gravid igår middags, om aftenen fik jeg givet kæresten beskeden og han blev rigtig glad..

MEN....

Glæden skulle ikke være der længe  vågnede tidligt imorges og følte sådan jeg skulle tisse, gik så ud og min frygt blev til virkelighed... Jeg var begyndt at bløde

Så lige nu ser det ud til at vores ønske baby ikke bliver til noget i denne omgang..

Vi er så blevet enige om at tage en test sidst på denne uge for at se om vi evt kunne være så heldige at der stadig lå en lille til os, vis ikke prøver vi igen.

Det er nu min 4 gravilitet og 2 SA.. Vil sige første gravilitet endte med en baby, anden endte som SA, tredje endte med baby og nu fjerde gang ser det ud til at ende med en SA

ØV hvor kan en morgen bare starte dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

VNB

vil lige give dig et kæmpe kram! 

Hvor er det bare rigtig øv at der ikke var en lille spire til jer alligevel... 

Håber at i støtter hinanden og kommer op på hesten igen! 

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

vil lige give dig et kæmpe kram! 

Hvor er det bare rigtig øv at der ikke var en lille spire til jer alligevel... 

Håber at i støtter hinanden og kommer op på hesten igen! 

Tak... vi håber stadig der er noget men tror desværre det er tabt

Men vi er enige om at prøve igen med det samme

Anmeld

1. november 2011

Anonym

kæmpe krammer til dig 

Har lige været igennem en SA for 2 gang i træk indenfor de sidste 3 måneder, så ved hvordan du har det. Jeg blev scannet igår og ja der var ingen baby, mit HCG tal blev målt via blodprøve igår, og svaret i dag var heldigvis at det var faldet til 2, så vi må godt gå i gang igen... MEn øv hvor er det hårdt og hvor tager det bare på kræfterne. Krydser fingre for at der stadig er en lille bebs i maven din! 

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

kæmpe krammer til dig 

Har lige været igennem en SA for 2 gang i træk indenfor de sidste 3 måneder, så ved hvordan du har det. Jeg blev scannet igår og ja der var ingen baby, mit HCG tal blev målt via blodprøve igår, og svaret i dag var heldigvis at det var faldet til 2, så vi må godt gå i gang igen... MEn øv hvor er det hårdt og hvor tager det bare på kræfterne. Krydser fingre for at der stadig er en lille bebs i maven din! 

håber i snart kan få en bebs igen..

Jeg er nu blevet ret sikker på at det er slut for sidst jeg var på wc kom der en klump blod ud da jeg tørede mig og ligner det samme som ved min sidste SA

Håber vi er heldige og blive gravide igen hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.