Liva rykker og rykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

hehe men man kan jo slet ikke lade være med at tænke på jer .. 
Ah - vi klapper ikke meget her - til gengæld danser vi haha. Jeg klapper bare tilbage til victor på samme måde som han klapper til mig på Måske man burde gå igang med projekt-klappe-rigtigt

Synes det er en super smart måde hun kravler på Elsker simpelthen når børn gør noget fuldstændig anderledes end normalt Det er da til at smelte over.. min lillebror "kørte" på røven da han var lille. Gik først meget sent, fordi det fungerede så fint for ham hihi..

Ja, kan ski godt forstå du har haft et lidt hårdt år - men nu får I jo lidt hjælp ti lhvordan I skal håndterer tingene, så mon ikke det går op ad bakke nu? Ja - man skal endelig leve HØJT på lyspunkterne - jeg gør det selv herhjemme.. Det er nu en fantastisk gave at blive mor  

ja det skal nok gå det hele... man man tænker da nogle gange..... bare jeg havde en mand, der liiiige kunne tage over 5 min.. hehe.. men det klarer vi også.... bare børnene og jeg er sammenskal det hele nok flaske sig på bedst mulige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Mor Christa

Toshiba skriver:

ja det skal nok gå det hele... man man tænker da nogle gange..... bare jeg havde en mand, der liiiige kunne tage over 5 min.. hehe.. men det klarer vi også.... bare børnene og jeg er sammenskal det hele nok flaske sig på bedst mulige måde

fantastisk indstilling at have til tingene! Har stor respekt for at du klare det som du gør .. Ikke for at gnide salt i såret på dig, men kan godt forstå du nogen gange ønskede en mand der kunne træde ldit til! Jeg er meget glad for at jeg har det, for puha ved ikke hvordan jeg skulle klare mig uden!! :O 

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

fantastisk indstilling at have til tingene! Har stor respekt for at du klare det som du gør .. Ikke for at gnide salt i såret på dig, men kan godt forstå du nogen gange ønskede en mand der kunne træde ldit til! Jeg er meget glad for at jeg har det, for puha ved ikke hvordan jeg skulle klare mig uden!! :O 

heldigvis har der jo ikke været en mand - så man er jo bare blevet indstillet på der ikke er en hjælpende hånd med badning - bleskift eller madlavning.... så en go planlægning af dagen løser meget

Anmeld

1. november 2011

Mor Christa

Toshiba skriver:

heldigvis har der jo ikke været en mand - så man er jo bare blevet indstillet på der ikke er en hjælpende hånd med badning - bleskift eller madlavning.... så en go planlægning af dagen løser meget

Synes nu du er sej at du klare det så fint !!  

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

Synes nu du er sej at du klare det så fint !!  

Tuusind tak

Anmeld

6. november 2011

Sakris

Hvor er hun dygtig :-)

Isabella kan også klappe kage... Elsker når hun gør det... Det er så sødt!

Håber det går godt med turen. Det bliver spændende at se hvor lang tid der går inden hun kan køres ind?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.