Liva rykker og rykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Toshiba

JA det er bare SUPER dejligt - hun kan nu "kravle" eller hva det er - hehe - sjovt ser det ud - men det VIRKER - og hun har fået en HELT anden gejst til at prøve noget - nu hun har fundet ud af hun KAN

se tenikken her http://www.babygalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=1675

Hun kan nu "klappe-klappe-kage"

Hun spiste for FØRSTE GANG i hendes liv flaske ved andre - UDEN at blive ulykkelig - pu ha det var en STOLT storebror bagefter

weeee DET er SÅ dejligt hun ikke sidder eller ligger muse stille mere... dejligt at kunne se lidt fremgang som der ikke har været siden 6 måneders alderen hvor hun sad.

Nu skal hun bare lære andre mennesker  ikke spiser hende levende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Toshiba

Lige et dugfriskt morgen billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. november 2011

Maja_4000

Hvor ér hun bare sød Og god til at "kravle" .. Hehe :b
Dejligt at hun har fået øjnene op for , at hun altså godt kan ! ;D
Hvornår skal hun ud og passes ? ;o
Og hvordan har du lært hende at klappe kage ? :b Det kan Caroline sgu ikke finde ud af Hehe

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

uha den med pasning ved jeg ikk... hun har dagplejeplads fra på mandag - men vi starter først undersøgelser op i overmorgen - så før de kan sige lidt om hvorfor hun reagere sådan - skal hun ikke startes op...

Min mor skal prøve at gå en tur med barnevognen i morgen - mens jeg har møde - så må vi se hvordan det går (hun plejer flippe ud også bare når andre skubber barnevognen) men håber på det går

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Og hvordan har du lært hende at klappe kage ? :b Det kan Caroline sgu ikke finde ud af Hehe

det med at klappe kage er kommet fordi vi HVER gang efter mad - klapper og siger "tak for" (der klappes) og "maad" (der røres maven)

så tror det kommer derfra og så det at vi syger den igen og igen

Anmeld

1. november 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

uha den med pasning ved jeg ikk... hun har dagplejeplads fra på mandag - men vi starter først undersøgelser op i overmorgen - så før de kan sige lidt om hvorfor hun reagere sådan - skal hun ikke startes op...

Min mor skal prøve at gå en tur med barnevognen i morgen - mens jeg har møde - så må vi se hvordan det går (hun plejer flippe ud også bare når andre skubber barnevognen) men håber på det går

Okay .. Det ville også være synd at gå fra hende ved en fremmed , hvis ikke engang hendes mormor må skubbe barnevognen
Håber I finder ud af noget så

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Okay .. Det ville også være synd at gå fra hende ved en fremmed , hvis ikke engang hendes mormor må skubbe barnevognen
Håber I finder ud af noget så

vi (mig og SP) skal til møde i dagplejen næste torsdag så vi kan fortælle lidt om Liva og hendes reaktioner... Så håber vi kan finde en god måde at starte op på - nu alle er med

Anmeld

1. november 2011

Mor Christa

aaahahahah hun er da bedårende når hun kravler hahahah var flad af grin! Hvhor er det SØDT altså 
Du må være en stooolt moar
det lyder da fantastisk at hun har fået flaske af en anden end dig, og så krydser vi fingre for, at turen i barnevognen med mormor går godt
Det var rigtig skønt at høre en lille update fra Jer - har godt tænkt på hvordan det mon går for jer..
Håber I finder ud af noget, så hun kommer i pasning på den bedste måde for hende og dig
Og hvor er hun lækker på billedet .. Dyyygtig tøs - hun kan klappe det kan Victor satme ikke da! Han klapper "omvendt".. Sådan med håndflade mod håndryg og så skifter han hænder efter hvert bagvendt "klap" .. underlige knægt! haha 

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

MissChrista skriver:

aaahahahah hun er da bedårende når hun kravler hahahah var flad af grin! Hvhor er det SØDT altså 
Du må være en stooolt moar
det lyder da fantastisk at hun har fået flaske af en anden end dig, og så krydser vi fingre for, at turen i barnevognen med mormor går godt
Det var rigtig skønt at høre en lille update fra Jer - har godt tænkt på hvordan det mon går for jer..
Håber I finder ud af noget, så hun kommer i pasning på den bedste måde for hende og dig
Og hvor er hun lækker på billedet .. Dyyygtig tøs - hun kan klappe det kan Victor satme ikke da! Han klapper "omvendt".. Sådan med håndflade mod håndryg og så skifter han hænder efter hvert bagvendt "klap" .. underlige knægt! haha 

åhh tusind tak for dine dejlige ord - de varmer ufattelig meget.. (og dejligt folk tænker på os)

Det har været et hårdt år - men jeg nyder lyspunkterne - og lever nok liiidt højt på dem (men det må jeg også gerne) hehe

Ja det ser vildt sjovt ud som hun "kravler" - men det fungere perfekt... (faktisk bedre end at kravle - da hun kan have legetøj med i modsatte hånd af det ben der er oppe - så det er da meget smart) det giver jo en anden balance på hendes måde hehe

Liva klappede også som Victor i 14 dages tid - så lige pludselig fandt hun ud af hvordan de hænder fungerede.. men vi klapper også meget - både efter mad - sang osv....

Anmeld

1. november 2011

Mor Christa

Toshiba skriver:

åhh tusind tak for dine dejlige ord - de varmer ufattelig meget.. (og dejligt folk tænker på os)

Det har været et hårdt år - men jeg nyder lyspunkterne - og lever nok liiidt højt på dem (men det må jeg også gerne) hehe

Ja det ser vildt sjovt ud som hun "kravler" - men det fungere perfekt... (faktisk bedre end at kravle - da hun kan have legetøj med i modsatte hånd af det ben der er oppe - så det er da meget smart) det giver jo en anden balance på hendes måde hehe

Liva klappede også som Victor i 14 dages tid - så lige pludselig fandt hun ud af hvordan de hænder fungerede.. men vi klapper også meget - både efter mad - sang osv....

hehe men man kan jo slet ikke lade være med at tænke på jer .. 
Ah - vi klapper ikke meget her - til gengæld danser vi haha. Jeg klapper bare tilbage til victor på samme måde som han klapper til mig på Måske man burde gå igang med projekt-klappe-rigtigt

Synes det er en super smart måde hun kravler på Elsker simpelthen når børn gør noget fuldstændig anderledes end normalt Det er da til at smelte over.. min lillebror "kørte" på røven da han var lille. Gik først meget sent, fordi det fungerede så fint for ham hihi..

Ja, kan ski godt forstå du har haft et lidt hårdt år - men nu får I jo lidt hjælp ti lhvordan I skal håndterer tingene, så mon ikke det går op ad bakke nu? Ja - man skal endelig leve HØJT på lyspunkterne - jeg gør det selv herhjemme.. Det er nu en fantastisk gave at blive mor  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.