Toshiba skriver:
åhh tusind tak for dine dejlige ord - de varmer ufattelig meget.. (og dejligt folk tænker på os
)
Det har været et hårdt år - men jeg nyder lyspunkterne - og lever nok liiidt højt på dem (men det må jeg også gerne) hehe
Ja det ser vildt sjovt ud som hun "kravler" - men det fungere perfekt... (faktisk bedre end at kravle - da hun kan have legetøj med i modsatte hånd af det ben der er oppe - så det er da meget smart) det giver jo en anden balance på hendes måde hehe
Liva klappede også som Victor i 14 dages tid - så lige pludselig fandt hun ud af hvordan de hænder fungerede.. men vi klapper også meget - både efter mad - sang osv....
hehe men man kan jo slet ikke lade være med at tænke på jer
..
Ah - vi klapper ikke meget her - til gengæld danser vi
haha. Jeg klapper bare tilbage til victor på samme måde som han klapper til mig på
Måske man burde gå igang med projekt-klappe-rigtigt 
Synes det er en super smart måde hun kravler på
Elsker simpelthen når børn gør noget fuldstændig anderledes end normalt
Det er da til at smelte over.. min lillebror "kørte" på røven da han var lille. Gik først meget sent, fordi det fungerede så fint for ham hihi..
Ja, kan ski godt forstå du har haft et lidt hårdt år - men nu får I jo lidt hjælp ti lhvordan I skal håndterer tingene, så mon ikke det går op ad bakke nu? Ja - man skal endelig leve HØJT på lyspunkterne - jeg gør det selv herhjemme.. Det er nu en fantastisk gave at blive mor
Anmeld