Nitz - 28+ skriver:
Sikke en fin bule ..
Jeg har det også sådan nogle dage at jeg bare følger mig fed og har en mærkelig form.. Mine lår og hofter er godt nok også ved at være gravide.. puha.. Jeg har meget vand i benene, så det gør ikke ligefrem noget godt for stængerne
Har overvejet at lade en fotograf jeg kender ta nogle fine billeder af mig om en måneds tid.. Men.. Er begyndt at tvivle lidt på at jeg kan få noget godt ud af det haha.-
Jeg syns os maven vokser i etaper.. (se evt. mit indlæg fra igår "2 ugers vokseværk") jeg syns det hele var gået lidt i stå.. Men da jeg sammenlignede billeder kunne jeg så se at den var vokset helt vildt på 1½ uge..
Åh ja, det er hårdt når man sådan svulmer op over hele kroppen...hvorfor kan det hele ikke bare sidde som en fin lille bule midt på maven?
Folk siger til mig at jeg er heldig med at det ser ud til at det kun er maven der er vokset, men næh nej, jeg kan sagtens se at røv, hofter og lår også er blevet større og mit ansigt er blevet rundere 
Jeg har ikke taget så mange billeder af maven - 4-5 stykker tror jeg. Jeg synes det er så fint med disse fotograf-mavebilleder - især hvor man er mere eller mindre afklædt, men jeg synes på ingen måder at min krop er til det... Jeg ville græmmes 
Men håber du får det gjort og får det godt med det 
Jeg døjer en smule med væske men heldigvis ikke så meget...endnu. Håber ikke det bliver slemt 
Anmeld