Mavsen - uge 33

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Wimmie

NilleG skriver:

Synes da din mave er super flot og stor intet at klage over der.... Desværre bliver ens lår og numse også lidt større men så længe maven stadig er størst

Tak skal du have 

Ja, man bliver jo lidt større overalt... Det eneste der stort set ikke er vokset er mine bryster 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Nessie

Det er en flot mave, og du ser rigtig godt ud

Anmeld

1. november 2011

Nitz - <3 David

Sikke en fin bule ..
Jeg har det også sådan nogle dage at jeg bare følger mig fed og har en mærkelig form.. Mine lår og hofter er godt nok også ved at være gravide.. puha.. Jeg har meget vand i benene, så det gør ikke ligefrem noget godt for stængerne Har overvejet at lade en fotograf jeg kender ta nogle fine billeder af mig om en måneds tid.. Men.. Er begyndt at tvivle lidt på at jeg kan få noget godt ud af det haha.-

Jeg syns os maven vokser i etaper.. (se evt. mit indlæg fra igår "2 ugers vokseværk") jeg syns det hele var gået lidt i stå.. Men da jeg sammenlignede billeder kunne jeg så se at den var vokset helt vildt på 1½ uge..

Anmeld

1. november 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Det er en flot mave, og du ser rigtig godt ud

Tusinde tak skal du have

Synes godt nok selv at maven er blevet pænt stor nu...og bestemt ikke nem at arbejde med - slet ikke når ens ribben bliver mast og presset så det føles som om de snart ryger gennem kroppen 

Anmeld

1. november 2011

Wimmie

Nitz - 28+ skriver:

Sikke en fin bule ..
Jeg har det også sådan nogle dage at jeg bare følger mig fed og har en mærkelig form.. Mine lår og hofter er godt nok også ved at være gravide.. puha.. Jeg har meget vand i benene, så det gør ikke ligefrem noget godt for stængerne Har overvejet at lade en fotograf jeg kender ta nogle fine billeder af mig om en måneds tid.. Men.. Er begyndt at tvivle lidt på at jeg kan få noget godt ud af det haha.-

Jeg syns os maven vokser i etaper.. (se evt. mit indlæg fra igår "2 ugers vokseværk") jeg syns det hele var gået lidt i stå.. Men da jeg sammenlignede billeder kunne jeg så se at den var vokset helt vildt på 1½ uge..

Åh ja, det er hårdt når man sådan svulmer op over hele kroppen...hvorfor kan det hele ikke bare sidde som en fin lille bule midt på maven?

Folk siger til mig at jeg er heldig med at det ser ud til at det kun er maven der er vokset, men næh nej, jeg kan sagtens se at røv, hofter og lår også er blevet større og mit ansigt er blevet rundere 

Jeg har ikke taget så mange billeder af maven - 4-5 stykker tror jeg. Jeg synes det er så fint med disse fotograf-mavebilleder - især hvor man er mere eller mindre afklædt, men jeg synes på ingen måder at min krop er til det... Jeg ville græmmes 

Men håber du får det gjort og får det godt med det 

Jeg døjer en smule med væske men heldigvis ikke så meget...endnu. Håber ikke det bliver slemt 

Anmeld

1. november 2011

4kløver

Sikke en fin mave..

Anmeld

1. november 2011

Wimmie

4kløver skriver:

Sikke en fin mave..

Tak skal du have 

Anmeld

2. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Wimmie skriver:

Ok, glem min klagesang for nogle uger siden ang. dét at min mave ikke var vokset synderligt... den er skam kommet godt efter det her i løbet af de sidste 2-3 uger 

Nu synes jeg næsten det går for hurtigt, hehe

Den er stadig ikke lige så pæn som så mange andres (ikke i nøgen tilstand i hvert fald), men den har fået lidt mere "strut" - og nu varer det nok ikke længe før den begynder at falde 

Har dog dage hvor jeg virkelig bare føler mig fed og ikke særlig pæn - synes virkelig også at min røv og mine hofter er blevet gravide 

Synes du ser dejlig ud! 

Anmeld

2. november 2011

Nitz - <3 David

Wimmie skriver:

Åh ja, det er hårdt når man sådan svulmer op over hele kroppen...hvorfor kan det hele ikke bare sidde som en fin lille bule midt på maven?

Folk siger til mig at jeg er heldig med at det ser ud til at det kun er maven der er vokset, men næh nej, jeg kan sagtens se at røv, hofter og lår også er blevet større og mit ansigt er blevet rundere 

Jeg har ikke taget så mange billeder af maven - 4-5 stykker tror jeg. Jeg synes det er så fint med disse fotograf-mavebilleder - især hvor man er mere eller mindre afklædt, men jeg synes på ingen måder at min krop er til det... Jeg ville græmmes 

Men håber du får det gjort og får det godt med det 

Jeg døjer en smule med væske men heldigvis ikke så meget...endnu. Håber ikke det bliver slemt 

Hehe jaa det kunne da være rigtig lækkert hvis man "bare" ku nøjes med at svulme op på maven.. Men det år jo heldigvis væk igen

Jeg har os fået at vide af flere at man ikke kan se det på mit ansigt osv.. Min stedsøster lignede en ballon i ansigtet fra uge 25 ca.. Men hun tog også 35 kg på.. Jeg er trods alt "kun" på 12 kg

Jeg tror da sagtens du ville ku få nogle flotte billeder ud af det

Anmeld

2. november 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Tusinde tak skal du have

Synes godt nok selv at maven er blevet pænt stor nu...og bestemt ikke nem at arbejde med - slet ikke når ens ribben bliver mast og presset så det føles som om de snart ryger gennem kroppen 

He he Det er så fantastisk at være gravid

Med alle de gener mange (inkl. mig selv) har under en graviditet, er det et under at der bliver født mere end et barn pr. familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.