Mavsen - uge 33

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
30 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Wimmie

Ok, glem min klagesang for nogle uger siden ang. dét at min mave ikke var vokset synderligt... den er skam kommet godt efter det her i løbet af de sidste 2-3 uger 

Nu synes jeg næsten det går for hurtigt, hehe

Den er stadig ikke lige så pæn som så mange andres (ikke i nøgen tilstand i hvert fald), men den har fået lidt mere "strut" - og nu varer det nok ikke længe før den begynder at falde 

Har dog dage hvor jeg virkelig bare føler mig fed og ikke særlig pæn - synes virkelig også at min røv og mine hofter er blevet gravide 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Rockertand

Ih, det er en rigtig fin mave, du har 

Anmeld

31. oktober 2011

Wimmie

Rockertand skriver:

Ih, det er en rigtig fin mave, du har 

Tak  

Anmeld

31. oktober 2011

camillakrath

Wimmie skriver:

Ok, glem min klagesang for nogle uger siden ang. dét at min mave ikke var vokset synderligt... den er skam kommet godt efter det her i løbet af de sidste 2-3 uger 

Nu synes jeg næsten det går for hurtigt, hehe

Den er stadig ikke lige så pæn som så mange andres (ikke i nøgen tilstand i hvert fald), men den har fået lidt mere "strut" - og nu varer det nok ikke længe før den begynder at falde 

Har dog dage hvor jeg virkelig bare føler mig fed og ikke særlig pæn - synes virkelig også at min røv og mine hofter er blevet gravide 

Sikke en skøn mave

Anmeld

31. oktober 2011

Wimmie

camillakrath skriver:

Sikke en skøn mave

Tak skal du have 

Havde håbet på at jeg var én af de der bare fik en fin rund bule midt på maven og ikke en stor tung én af slagsen og dertilhørende voksende bagdel og hofter... men næh nej 

Anmeld

31. oktober 2011

camillakrath

Wimmie skriver:

Tak skal du have 

Havde håbet på at jeg var én af de der bare fik en fin rund bule midt på maven og ikke en stor tung én af slagsen og dertilhørende voksende bagdel og hofter... men næh nej 

Jeg synes altså det ser ud som om at det virkelig klæder dig!

Anmeld

31. oktober 2011

Wimmie

camillakrath skriver:

Jeg synes altså det ser ud som om at det virkelig klæder dig!

Tak - det var sødt sagt 

Anmeld

31. oktober 2011

camillakrath

Wimmie skriver:

Tak - det var sødt sagt 

Men hold da K*** du må glæde dig til at guldet kommer ud

Anmeld

31. oktober 2011

Wimmie

camillakrath skriver:

Men hold da K*** du må glæde dig til at guldet kommer ud

Jeg har sidste arbejdsdag i morgen inden jeg går på barsel, og jeg vil naturligvis gerne have de 6 uger til at nyde min "ferie" imellem job og baby... Men lige nu ligger jeg og har forfærdligt ondt i ryggen, så lige den del kunne jeg godt undvære...og så er det man bare ønsker sig 6 uger frem til lillepigen kommer ud 

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg synes altså at du er en HOT PREGNO!. Eller altså bare en gravid lækkermås

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.