Nu her hvor Christian og jeg har været dårlig og syg sammen, har vi fået snakket lidt, og vi var lige inde og runde hans fødselsdag.
Jeg bad ham så tænke lidt over hvad han selv synes vi skulle lave den dag.
Og forleden kom han så ud i køkkenet og sagde, jeg vil bare gerne have vi invitere Lissy og Preben (reservefarmor og farfar) og så bare får en kop kaffe.
Det undrede jeg mig lidt over, og stak lidt til ham, med ting som, jammen så får du jo ikke ret mange gaver...eller så bliver det jo ikke så sjovt.
Men niks, han ville bare have Lissy og Preben skulle komme og drikke kaffe.
Det kom Michael og jeg så til at snakke om, og Michael synes det var lidt underligt, og derfor gik jeg så Christian på klingen igen, mens Michael og jeg sad sammen med ham.
Så siger knægten så, jammen vi har jo ikke så mange penge, og det er altid dejligt at have Lissy og Preben her.
så viser det sig at knægten ikke vil holde noget fordi han har hørt vi har øffet om den dårlige økonomi vi har lige nu

dahm, det er for meget...nu synes jeg sgu godt nok det begynder at gå ud over ungerne mere end bare lige...øv øv øv
Well, Michael knaldede hånden i bordet, og sagde at en bolle og en kop cacao havde vi altså altid råd til...så nu mente han godt nok at Christian skulle finde ud af hvem han gerne ville se den dag, istedet for at nøjes...
aj hvor har jeg bare ondt af den knægt nu.
jeg har sgu ikke været for god til at holde tand for tunge, eller også har Christian bare luret os...øv øv øv
skulle bare lige dele med jer hvor dejlig en knægt han i virkeligheden er

for han er bare så betænksom.