Talepædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.739 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

novembermor

Hej med jer
Min datter på 3 er lige blevet indstillet til talepædagog. Er der nogle af jer der har erfaring med det?
Jeg tænker på hvordan? hvor længe? hvor meget?
Jeg er helt novice på området så øs endelig af jeres erfaringer.
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Bastian

Min søn havde talepædagog på i en periode. Hun kom i børnehaven én gang om ugen, og de havde en halv til en hel time sammen. De læste bøger, snakkede, tegnede mm. Jeg tror såmænd han råhyggede sig...

Anmeld

9. februar 2009

novembermor

Bastian skriver:

Min søn havde talepædagog på i en periode. Hun kom i børnehaven én gang om ugen, og de havde en halv til en hel time sammen. De læste bøger, snakkede, tegnede mm. Jeg tror såmænd han råhyggede sig...

Hej Bastian. Tak fordi du svarer.

Må jeg spørge om hvor længe din søn havde talepædagog og hvorfor?

Min datter har haft en masse problemer med væske på ørerne og har derfor i perioder ikke kunne høre ordentligt.

Anmeld

9. februar 2009

Bastian

novembermor skriver:

Hej Bastian. Tak fordi du svarer.

Må jeg spørge om hvor længe din søn havde talepædagog og hvorfor?

Min datter har haft en masse problemer med væske på ørerne og har derfor i perioder ikke kunne høre ordentligt.

Min søn har autisme, men havde talepædagog på også før han fik sin diagnose. Han har et meget stort ordforråd, et år eller to forud for sin alder, men havde svært ved dialogen (er meget bedre nu) og med udtalelser af nogle bogstaver/lyde (men stadig inden for normalen inden for hans alder). Han havde talepædagog i knap et år tror jeg.

Anmeld

9. februar 2009

fam.4xc

novembermor skriver:

Hej med jer
Min datter på 3 er lige blevet indstillet til talepædagog. Er der nogle af jer der har erfaring med det?
Jeg tænker på hvordan? hvor længe? hvor meget?
Jeg er helt novice på området så øs endelig af jeres erfaringer.
Knus

der har været lidt snak om at Caroline sku ha talepædagog men at vi sku se det lidt an og indtil videre er der ik snakket mere om det men ellers ved jeg det i vores Bh foregår som Bastian beskriver - desværre sker det ik så lidt tit at der hænger en seddel der over om at talepædagogen er aflyst!

Caroline har svært ved nogen ord - især hvor S og R indgår i starten af ordet

Anmeld

11. februar 2009

novembermor

Tak for jeres input.
Nu må vi se hvad der sker. Det skulle tage et par uger før vi modtager et brev fra kommunen om vi vil benytte sig af deres tilbud og skrive under på at talepædagogen må arbejde med vores datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.